ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση

αύξηση μυικής δύναμης

5 έξυπνοι τρόποι για να αυξήσετε δύναμη σε χρόνο ρεκόρ

Είστε έτοιμοι να δυναμώσετε – και το κάνετε έξυπνα; Σας έχουμε μερικές απλές συμβουλές μυικής ενδυνάμωσης για να ακολουθήσετε ώστε να αυξήσετε τη δύναμη του σώματός σας σε χρόνο ρεκόρ.

Βαθιά καθίσματα 2 φορές την εβδομάδα

Αυτή η ιδιαίτερα αποτελεσματική άσκηση θα εκτοξεύσει τη δύναμη και την αντοχή σας όπως καμία άλλη. Ωστόσο, θα πρέπει να κάνετε κάθε σετ να μετράει, προκειμένου να δώσετε στους μύες σας το κίνητρο να αναπτυχθούν και να δυναμώσουν. Αντί λοιπόν, να είστε κάτω από αυτή τη διαρκή πίεση για να αποδώσετε στο μάξιμουν των δυνατοτήτων σας, γιατί δεν δοκιμάζετε αντι για μια, δύο φορές την εβδομάδα με το 80% των δυνατοτήτων σας; Οι μύες σας θα μεγαλώσουν και ως συνέπεια η δύναμη θα ακολουθήσει και εσείς δεν θα παλεύετε με το άγχος να επιτύχετε το 100% κάθε φορά.

Γίνετε καλύτεροι κάθε μέρα

Ακούγεται εύκολο στα λόγια, ωστόσο θέλει σύστημα και μεθοδικότητα για να επιτευχθεί. Όταν λέμε «καλύτεροι κάθε μέρα» εννοούμε  να προσπαθείτε κάθε φορά να σπάτε τα προηγούμενα σας ρεκόρ αναγκάζοντας το σώμα να κάνει λίγη μεγαλύτερη προσπάθεια απο την προηγούμενη φορά. Προσθέστε ένα 0,5 ή ένα μονόκιλο στη μπάρα, προσθέστε ένα έξτρα σετ ή 2-3 εξτρά επαναλήψεις. Αυτή η μικρή διαφορά είναι μια νέα πρόκληση αντίστασης που θα οδηγήσει τους μύες σας σε αύξηση δύναμης σε βάθος χρόνου. Γι’ αυτό το λόγο χρησιμοποιήστε ένα σημειωματάριο για να καταγράφετε την πρόοδό σας σε κάθε προπόνηση ώστε να έχετε ένα λεπτομερές αρχείο του τι και πόσο σηκώσατε.

Πάρτε όγκο

Οι μύες σας δεν μπορούν να δυναμώσουν, αν δεν μεγαλώσουν. Και για να γίνουν μεγαλύτεροι, δεν αρκεί μόνο να σηκώνετε περισσότερα κάθε φορά. Θα πρέπει να έχετε και το ανάλογο πλεόνασμα θερμίδων στη διατροφή σας. Προσθέστε μια μπριζόλα και μια ψητή πατάτα με την μεσημεριανή και βράδινή σας διατροφή, κόψτε στο μίνιμουμ τις καρδιαγγειακές ασκήσεις και δώστε την ευκαιρία στους μυς σας να μεγαλώσουν ώστε να μπορέσουν να γίνουν ισχυρότεροι.

Πίνετε περισσότερο νερό

Οι μύες είναι σε θέση να αποδίδουν καλύτερα όταν είναι πλήρως ενυδατωμένοι. Πολλοί άνθρωποι ζουν σε μια διαρκώς αφυδατωμένη κατάσταση και δεν το γνωρίζουν. Εάν σηκώνετε βάρη και πίνετε αρκετούς καφέδες, υπάρχει μια μεγάλη πιθανότητα το σώμα σας να έχει ανάγκη από περισσότερο νερό όσο οι φίλοι σας που δεν ασχολούνται με κανένα σπορ. Θα πρέπει γενικά να καταναλώνετε ένα μίνιμουμ 2 λίτρων νερό κάθε μέρα για καλύτερα αποτελέσματα!

Προπονηθείτε με ένα φίλο

Η ασφάλεια και το κίνητρο είναι δύο καλοί λόγοι για να προπονηθείτε με έναν φίλο, ιδιαίτερα όταν ασκείτε τις μεγάλες μυϊκές ομάδες. Ασφάλεια σημαίνει ότι είστε σε θέση να πάτε για μια επιπλέον επανάληψη ή δύο, χωρίς το φόβο να πέσει η μπαρα στο κεφάλι σας εάν ο μυς σας εξαντληθεί καταμεσής της επανάληψης. Το κίνητρο προκύπτει από τον ευγενή ανταγωνισμό. Βλέποντας ένα φίλο περίπου στα ίδια κιλά, να σηκώνει 2 παραπάνω επαναλήψεις είναι σας δίνει την ξαφνική επιθυμία να ολοκληρώσετε 3 περισσότερες επαναλήψεις την επόμενη φορά!

Tags:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα