ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΗΧΕΙΣ

Όλες οι ασκήσεις για αντιβραχίονες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bb-reverse-curl

Ανάποδες κάμψεις δικεφάλων με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Βραχιονοκερκιδικός
Δευτερεύουσα: Βραχιόνιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Κρατήστε μια μπάρα με πρηνή λαβή (παλάμες προς τα κάτω)
  • Τα χέρια σας θα πρέπει να είναι πλήρως εκτεταμένα και τα πόδια σας στο πλάτος του ώμου. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Κλειδώστε τους αγκώνες στο πλάι και με την πλάτη σας ευθεία, σηκώστε την μπάρα εκπνέοντας καθώς το κάνετε. Χρησιμοποιήστε μόνο τα μπράτσα σας για αυτή την κίνηση.
  • Συνεχίστε μέχρι η μπάρα να φτάσει στο ύψος των ώμων και οι δικέφαλοι να έχουν έρθει σε πλήρη συστολή.
  • Κρατήστε για ένα δευτερόλεπτο καθώς σφίγγετε τους δικέφαλους μυς σας.
  • Επιστρέψτε το βάρος στην αρχική θέση, εισπνέοντας καθώς το κάνετε.
  • Επαναλάβατε.

Μην κουνάτε τους γοφούς ή τα χέρια σας για να χρησιμοποιήσετε την ορμή για αυτή την άσκηση. Αυτή η άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη χρήση αλτήρων, ευθείας μπάρας, στραβόμπαρας καθώς και με με μπάρα συνδεδεμένη σε τροχαλία.

Tags: ,,,,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα