ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

db-deadlift

Άρσεις θανάτου με αλτήρες

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, τετρακέφαλος μηριαίος,
Δευτερεύουσα: Δικέφαλος μηριαίος, γαστροκνήμιος, υποκάνθιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Με δυο αλτήρες στο έδαφος, σταθείτε οκλαδόν και κρατήστε τους μπροστά από τα πόδια σας.
  • Τα χέρια θα πρέπει να βρίσκονται εξωτερικά των μηρών και να ακουμπάνε ελαφρώς τα γόνατα.
  • Κοιτάξτε ευθεία, εισπνεύστε και ανασηκώστε το σώμα προς τα πάνω, κρατώντας το στήθος προς τα έξω.
  • Πάυση για 1 δευτ. Εκπνεύστε και χαμηλώστε ξανά το σώμα σας στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Μην καμπουριάζετε κατά την αρχική θέση. Διατηρείτε πάντα μια φυσική καπύλη στην πλάτη σας.

Tags: ,,,,,,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα