ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bb-lying-triceps-ext

Εκτάσεις τρικεφάλων με μπάρα στον πάγκο

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε έναν πάγκο και τοποθετήστε τα πόδια σας κάτω στο πάτωμα
  • Πιάστε την μπάρα με πρηνή (κανονική) λαβή και τα χέρια στο πλάτος των ώμων.
  • Κρατήστε την μπάρα πάνω από το στήθος σας με τα χέρια σε έκταση και τους αγκώνες κλειδωμένους.
  • Χαμηλώστε την μπάρα λυγίζοντας τους πήχεις προς το μέρος σας. Τα μπράτσα σας δεν θα πρέπει να κινούνται.
  • Συνεχίστε να κατεβάζετε την μπάρα μέχρι να είναι λίγο πιο πάνω ή να αγγίζει απαλά το μέτωπό σας. Θα πρέπει να αισθάνεστε ένα τέντωμα στους τρικεφάλους σας.
  • Κρατήστε για 1» και επιστρέψτε στην αρχική θέση, πάλι χωρίς να κινείτε τα μπράτσα.
  • Επαναλάβετε

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί και με έναν αλτήρα (εναλλάξ χέρια).

Tags: ,,,,,

Σχόλια (2)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα