ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-lying-triceps-ext

Εκτάσεις τρικεφάλων με τροχαλία στον πάγκο

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Τοποθετήστε έναν πάγκο μπροστά από μια χαμηλή τροχαλία στην οποία έχετε προσαρτήσει μια ευθεία μπάρα.
  • Πιάστε την μπάρα με πρηνή (κανονική) λαβή και τα χέρια σε άνοιγμα μικρότερο από αυτό ώμων.
  • Κρατήστε την μπάρα πάνω από το στήθος σας με τα χέρια σε έκταση και τους αγκώνες κλειδωμένους.
  • Χαμηλώστε την μπάρα φέρνοντας τους πήχεις προς το κεφάλι σας. Τα μπράτσα σας δεν θα πρέπει να είναι κάθετα με το σώμα σας. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Εισπνεύστε και σηκώστε την μπάρα μπροστά σας μέχρι τα χέρια σας να έχουν έρθει σε πλήρη έκταση.
  • Κρατήστε για 1 δευτ. και επιστρέψτε αργά στην αρχική θέση, πάλι χωρίς να κινείτε τους αγκώνες σας.
  • Επαναλάβετε.

Tags: ,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα