ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-overhead-triceps-ext

Εκτάσεις τρικεφάλων στην τροχαλία πάνω από το κεφάλι

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσαρτήστε ένα σχοινί σε μια χαμηλή τροχαλία.
  • Πιάστε το σχοινί και με τα δύο χέρια με ουδέτερη λαβή. Γυρίστε το σώμα σας αντίθετα στην τροχαλία.
  • Εκτείνετε πλήρως τα χέρια σας, μέχρι να είναι ακριβώς πάνω από το κεφάλι σας.
  • Κρατήστε τους αγκώνες σας κοντά στο κεφάλι σας. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Κατεβάστε αργά το σχοινί πίσω από το κεφάλι, κρατώντας τα μπράτσα σας ακίνητα. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Επιστρέψτε στην αρχική θέση εκτείνοντας τα χέρια σας. Εκπνεύστε καθώς το κάνετε αυτό.
  • Επαναλάβετε.

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί σε έναν απλό πάγκο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε μια μπάρα αντί του σχοινιού.

Tags: ,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα