ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-cross-latteral-pulldown

Έλξεις χιαστί στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), υποκάνθιος, στρογγυλός, τραπεζοειδής (κάτω μοίρα), βραχιόνιος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσαρτήστε δυο λαβές στην τροχαλία σε ψηλή θέση και πιάστε τις σταυρωτά.
  • Σταθείτε ακριβώς στο κέντρο του οργάνου με το σώμα σε ελαφριά κλίση προς τα πίσω. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Τραβήξτε τις λαβές προς τα κάτω και πίσω μέχρι οι αγκώνες σας να βρεθούν πίσω από τα πλευρά σας.
  • Παύση για 1 δευτ. και επιστρέψτε στη θέση εκκίνησης.
  • Επαναλάβετε

Προσπαθήστε να τραβήξετε με τους μυς της ωμοπλάτης και όχι με τα χέρια.

Tags: ,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα