ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΩΜΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για δελτοειδείς για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-forward-raise

Έμπρόσθια άρση ώμου στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Δελτοειδής
Δευτερεύουσα: Θωρακικός (άνω μοίρα), πρόσθιος περοναίος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Προσαρτήστε το εξάρτημα της μονής λαβής στην τροχαλία και σταθείτε με την πλάτη στις πλάκες πίσω σας.
  • Κρατήστε τη λαβή μπροστά από το μηρό με τις παλάμες στραμμένες προς τα μέσα και το χέρι σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Σηκώστε προς τα μπροστά και άνω, χωρίς να κάμπτετε τον αγκώνα. Οι παλάμες θα πρέπει να είναι πάντα στραμμένες προς τα κάτω.
  • Συνεχίστε την άρση μέχρι το χέρι να είναι λίγο παραπάνω από παράλληλο με το πάτωμα.
  • Παύση για 1′ δευτ.
  • Εκπνεύστε και χαμηλώστε αργά το βάρος στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε με το άλλο χέρι.

Αυτή η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί χρησιμοποιώντας και τα δύο χέρια με μια μπάρα ή με αλτήρες, ωστόσο η δυσκολία αυξάνεται κατά πολύ.

Tags: ,,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα