ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bw-elbow-to-knee
Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός, πλάγιος κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μέγας γλουτιαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Mέτριο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα ή σε ένα πάγκο
  • Τοποθετήστε τις παλάμες πίσω από το κεφάλι και έχετε τα πόδια σας σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Ανασηκώστε την πλάτη περιστρέφοντας τον κορμό προς τη μια πλευρά ενώ ταυτόχρονα ανασηκώνετε το αντίθετο πόδι
  • Προσπαθήστε να φέρετε τον αγκώνα της μιας πλευράς σε επαφή με το γόνατο της άλλης πλευράς ενώ έχετε το άλλο πόδι σε πλήρη έκταση
  • Κατεβάστε το πόδι και την πλάτη στην αρχική τους θέση.
  • Επαναλάβατε από την άλλη πλευρά.

Σε αυτή την άσκηση το ένα πόδι θα κάμπτεται όσο χρειάζεται για να φτάσει τον αγκώνα, ενώ το άλλο πόδι θα πρέπει πάση θυσία να παραμένει ευθύ. Μην ανασηκώνετε τους γοφους από το πάτωμα.

Tags: ,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα