ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΑΜΠΕΣ

Εικονογραφημένες ασκήσεις για γάμπες, που περιλαμβάνουν τους γαστροκνήμιους, υποκνημίδιους και περοναίους μύες, με αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bb-seated-calf-raise

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Δευτερεύουσα: Υποκνημίδιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Καθίστε μπροστά από έναν πάγκο έχοντας μια μπάρα πάνω στα γόνατά σας, στην οποία έχετε προσαρτήσει ένα μαξιλάρι.
  • Κρατήστε σταθερά την μπάρα και έχετε τα πόδια σας κλειστά, ενώ τα πέλματα πατάνε σταθερά στο πάτωμα. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Ανασηκώστε όσο ψηλά μπορείτε τις φτέρνες και σφίξτε τους μύες της γάμπας.
  • Παύση για 2 δευτ. και έπειτα επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε.

Αν επιθυμείτε τοποθετείστε έναν δίσκο μπροστά σας και ακουμπήστε τον με τις μύτες των ποδιών σας, ώστε κατά την κάθοδο να καμφθεί ακόμα καλύτερα ο υποκνημίδιος.

Tags: ,,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα