ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bw-lying-hip-raise
Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός, μακρός προσαγωγός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε έναν οριζόντιο πάγκο
  • Τοποθετήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι, κρατώντας τον πάγκο για ισορροπία και έχετε τα πόδια σας σε πλήρη έκταση και ενωμένα. Αυτή είναι η αρχική σας θέση
  • Κρατώντας κόντρα με τα χέρια σας εισπνεύστε και ανασηκώστε τα πόδια από τον πάγκο
  • Καθώς ανασηκώνετε τους γοφούς λυγίστε τα γόνατα και φέρτε τα όσο πιο κοντά γίνεται στο στήθος
  • Μόλις νιώσετε ότι έχει γίνει πλήρη σύσπαση των κοιλιακών κάντε μια παύση για 1 δευτ. με τους γοφούς στον αέρα
  • Κατεβάστε γοφούς και πόδια στην αρχική τους θέση εκπνέοντας ταυτόχρονα
  • Επαναλάβετε

Μην ανασηκώνετε τον κορμό ή την πλάτη από τον πάγκο. Σκοπός της άσκησης είναι να σηκώσετε τους γοφούς μόνο. Για μεγαλύτερη δυσκολία αν θέλετε κρατήστε τα πόδια σας ευθεία κατά την άρση των γοφών.

Tags: ,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα