ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

close-grip-press

Πιέσεις τρικεφάλων στον πάγκο

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τρικέφαλος
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (πρόσθια μοίρα), θωρακικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε έναν οριζόντιο πάγκο με τα πόδια σας να ακουμπούν στο πάτωμα. Βεβαιωθείτε ότι η πλάτη σας είναι εντελώς επίπεδη στον πάγκο, χωρίς να κάμπτεται η σπονδυλική σας στήλη.
  • Πιάστε την μπάρα με κανονική λαβή, με τα χέρια ελαφρώς στενότερα από το πλάτος των ώμων. 3. Πιέστε προς τα πάνω χρησιμοποιώντας το στήθος και τους ώμους σας για να σηκώσετε την μπάρα.
  • Χαμηλώστε αργά προς το κέντρο του στήθους σας χρησιμοποιώντας τους τρικέφαλούς σας. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Χωρίς να ταλαντεύετε το βάρος, πιέστε την μπάρα επάνω, ισιώνοντας τα χέρια και κλειδώνοντας τους αγκώνες σας. Κρατήστε για 1 δευτ.
  • Επαναλάβετε.

Μην κάνετε λαβή σας πάρα πολύ στενή, διότι περιορίζετε τη σταθερότητα της μπάρας η οποία μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμό.

Tags: ,,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα