ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-side-bend

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε όρθιοι δίπλα από μια τροχαλία έχοντας προσαρτήσει μια μονή λαβή
  • Κρατήστε την λαβή πλαγίως με τον κορμό σε ελαφριά κλίση προς τις πλάκες του οργάνου. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Τοποθετήστε το ελεύθερο χέρι στη μέση σας για ισορροπία.
  • Εισπνεύστε και προσπαθήστε να άρετε τον κορμό και να τον φέρετε σε όρθια στάση.
  • Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση εκπνέοντας ταυτόχρονα.
  • Επαναλάβετε.

Μην συστρέφετε τον κορμό και μην κουνάτε τους γοφούς σας. Προσπαθήστε να μη τραβήξετε το βάρος με χέρια σας, παρά με τους πλάγιους κοιλιακούς.

Tags: ,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα