ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bw-air-bike
Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Ορθός κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα ή σε ένα πάγκο
  • Τοποθετήστε τις παλάμες πίσω από το κεφάλι και σηκώστε τα πόδια σας στον αέρα
  • Οι μηροί θα πρέπει να είναι κάθετοι με το πάτωμα
  • Ανασηκώστε την πλάτη περιστρέφοντας τον κορμό προς τη μια πλευρά ενώ ταυτόχρονα το πόδι της πλευράς που ανασηκώνεται θα φευγει μπροστά
  • Χωρίς να κατεβάσετε την πλάτη στο πάτωμα, περιστρέψτε τον κορμό από την άλλη πλευρά εναλλάσσοντας πόδια
  • Επαναλάβατε μέχρι να νιώσετε το γνωστό κάψιμο στην περιοχή

Η κίνηση γίνεται με ροή χωρίς παύση. Εναλλάσσετε πόδια σαν να κάνετε ποδήλατο

Tags: ,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα