ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ

Ασκήσεις για δικέφαλους και τρικέφαλους μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

db-prone-incline-curls

Πρηνείς κάμψεις δικεφάλων στον επικλινή

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Βραχιόνιος
Δευτερεύουσα: Δικέφαλος, βραχιονοκερκιδικός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε μπρούμυτα σε ένα πάγκο με πλάτη σε κλίση 45 μοιρών.
  • Κρατώντας ένα βαράκι σε κάθε χέρι, στηρίξτε το στήθος σας σταθερά στην πλάτη του πάγκου
  • Αφήστε τα χέρια σας ελεύθερα προς τα κάτω με τις παλάμες στραμμένες προς τα πάνω
  • Κάμψτε αργά τα χέρια σας επάνω, χωρίς να περιστρέφετε τους καρπούς, μέχρι οι αλτήρες να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τους ώμους σας
  • Σφίξτε τους δικέφαλους στην κορυφή της κίνησης και κρατήστε για 1 δευτ.
  • Κατεβάστε αργά τους αλτήρες πίσω στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε.

Κρατήστε αντίσταση με τις μύτες των ποδίων σας στο πάτωμα και μη ταλαντεύετε τους ώμους για να σηκώσετε το βάρος.

Tags: ,,,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα