ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-triceps-pushdown

Προσαγωγή τροχαλίας σε όρθια στάση

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος
Δευτερεύουσα: Στρογγυλός, δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), θωρακικός, τρικέφαλος
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε όρθιοι μπροστά σε μια τροχαλία έχοντας προσαρτήσει μια μπάρα στην ψηλότερη θέση.
  • Πιάστε την μπάρα με πρηνή λαβή και σε άνοιγμα μικρότερο από αυτό των ώμων.
  • Τα χέρια σε έκταση μπροστά στο κεφάλι και η πλάτη σε ευθεία γραμμή. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Εισπνεύστε και προσάξτε την μπάρα προς τα κάτω σας χωρίς να λυγίζετε τους αγκώνες.
  • Εκπνεύστε και φέρτε την μπάρα στη θέση εκκίνησης αργά και ελεγχόμενα.
  • Επαναλάβετε

Προσπαθήστε να τραβήξετε με τους μυς της ωμοπλάτης και όχι με τα χέρια. Για περισσότερη ισορροπία λυγίστε ελαφρά τα γόνατα.

Tags: ,,,,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα