ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bw-incline-twisting-situp
Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Ορθός κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε έναν επικλινή πάγκο στις 30 μοίρες με τις παλάμες πίσω από κεφάλι
    Κλειδώστε τα γόνατα και πέλματα στα μαξιλάρια. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
    Εισπνεύστε και ανασηκώστε τον κορμό περιστρέφοντας ταυτόχρονα προς τη μια πλευρά
    Εκπνεύστε και επανέλθετε στην αρχική σας θέση με μια ελεγχόμενη κίνηση
    Επαναλάβατε από την άλλη πλευρά

Προσπαθήστε να μην ανασηκώνετε τον κορμό σφίγγοντας τους μηρούς. Νιώστε την ένταση της κίνησης στην κοιλιά

Tags: ,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα