ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΑΤΗ

Όλες οι ασκήσεις για πλάτη για το γυμναστήριο ή το σπίτι με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

cb-seated-wide-grip-row

Χαμηλή κωπηλατική με μπάρα – ανοιχτή λαβή

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Πλατύς ραχιαίος, υποκάνθιος, στρογγυλός, τραπεζοειδής (κάτω μοίρα)
Δευτερεύουσα: Δελτοειδής (οπίσθια μοίρα), βραχιόνιος, βραχιονοκερκιδικός, θωρακικός
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Καθίστε στο όργανο της κωπηλατικής και πιάστε μια μπάρα με πρηνή λαβή σε άνοιγμα μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.
  • Τα χέρια σε πλήρη έκταση και η πλάτη ελαφρώς προς τα πίσω. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Τραβήξτε την μπάρα προς το μέρος σας με τους αγκώνες να εφάπτονται στα πλευρά σας.
  • Συνεχίστε μέχρι η μπάρα να έχει φτάσει στο ύψος της κοιλιάς και οι αγκώνες να έχουν βγει ελαφρώς προς τα πίσω.
  • Παύση για 1 δευτ. και με μια ελεγχόμενη κίνηση επιστρέψτε στην θέση εκκίνησης.
  • Επαναλάβετε.

Όταν φτάσετε στην τελική θέση της κίνησης προσπαθήστε να σφίξετε τους μυς της πλάτης. Η σπονδυλική στήλη δεν θα πρέπει να καμφθεί καθ’ολη τη διάρκεια της κίνησης.

Tags: ,,,,,,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.

Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα