Abs and Booty: Σμίλεψε γλουτούς και κοιλιακούς

Αν θέλεις να κάνεις σοβαρή δουλειά σε κοιλιακούς και γλουτούς σε αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής 5 ημερών για γυναίκες θα τους βάλουμε δουλέψουν υπερωρίες

Αν θέλεις να κάνεις σοβαρή δουλειά σε κοιλιακούς και γλουτούς ήρθες στο σωστό σημείο. Σε αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής για γυναίκες θα βάλουμε πόδια και μέση να δουλέψουν υπερωρίες και μέσα σε 8 εβδομάδες να σμιλευτούν σε αξιοζήλευτα επίπεδα.

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 12,00€

Τι θα πετύχεις με αυτό το πρόγραμμα

  • Θα τονώσεις και θα στρογγυλέψεις τους γλουτούς
  • Θα αποκτήσεις λεπτότερη, καλοσχηματισμένη μέση
  • Ενώ ταυτόχρονα θα αποκτήσεις ένα σφριγηλό σώμα με ένα πρόγραμμα ολικής αναδόμησης που μπορείς να το κάνεις όλο το χρόνο

Περιγραφή προγράμματος

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για γυναίκες με αρκετά καλή εξοικείωση σε όργανα και ασκήσεις γυμναστηρίου οι οποίες θέλουν να πάνε σώμα τους στο επόμενο επίπεδο. Η δομή του Abs And Booty ακολουθεί το πρότυπο upper/lower body προπονήσεων με 3 ημέρες αφιερωμένες αποκλειστικά στην εκγύμναση γλουτών/κοιλιακών και άλλες 2 ημέρες για το πάνω μέρος του σώματος.

Στην ουσία πρόκειται για αρκετά συμμετρικό πρόγραμμα, μόνο που έχει μια εξτρά ημέρα για πόδια. Όπως θα δεις, οι ημέρες ποδιών διαθέτουν πιο προχωρημένες ασκήσεις με 3 παραλλαγές καθισμάτων (Squats, Goblet Squats & Προβολές) ενώ οι ημέρες για τον άνω κορμό έχουν βασικές ασκήσεις και μηχανήματα. Τα διαλείμματα σχεδόν για όλες τις ασκήσεις καλό είναι να κρατιούνται γύρω στο 1 λεπτό.

Κάθε μέρα ολοκληρώνεται με 10 ως 15 λεπτά στο ελλειπτικό σε μέτριο επίπεδο έντασης. Δεν χρειάζεται να το πας πολύ δυνατά εδώ, εκτός αν έχεις να χάσεις αρκετό βάρος και θες να εντείνεις τις προσπάθειες σου. Εναλλακτικά, μπορείς αντί για ελλειπτικό να κάνεις 15 λεπτά διάδρομο σε ταχύτητα όχι μεγαλύτερη από 6,5χλμ/ω.

Για τις υπόλοιπες εβδομάδες στόχευσε απλώς σε μια σταδιακή μικρή αύξηση των κιλών ώστε να αποφύγεις το προσαρμοστικό σύνδρομο του σώματος και να συνεχίζεις να βλέπεις αποτελέσματα. 

Το πρόγραμμα μπορεί να εκτελεστεί με μια μέρα στη μέση για ξεκούραση, ιδανικά μετά την δεύτερη μέρα για πόδια (Μέρα 3).

Χάρη στην πολύ ευέλικτη δομή αυτού του προγράμματος μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως ένα πρότυπο για να το μετατρέψεις είτε σε πρόγραμμα μυικού όγκου ή για κάψιμο λίπους. Όπως μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί, έτσι αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής για γυναίκες μπορεί και να επεκταθεί για όσες ακόμα εβδομάδες νομίζεις ότι σου φέρνει ακόμα αποτελέσματα.

Τι θα λάβεις με την αγορά σου

  • 1 Πρόγραμμα σε μορφή pdf διάρκειας 8 εβδομάδων
  • 5 ημέρες προπόνησης με εικονογραφημένες ασκήσεις
  • Πλήρεις οδηγίες βήμα προς βήμα και σημειώσεις
  • 1 δωρεάν Οδηγό Διατροφής σε μορφή pdf
  • 24/7 υποστήριξη μέσω email
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 12,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ
Οδηγός Διατροφής

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατροφής με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

Μάθε τα βασικά στοιχεία κατασκευής μιας σωστής διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου και θα σε βοηθήσει να επιτύχεις ευκολότερα τους στόχους σου


fitpro & mealpro

30% γυμναστική + 70% διατροφή = 100% αποτελέσματα

Γι’ αυτό κι εμείς προσφέρουμε 20% έκπτωση με κάθε συνδυαστική αγορά πλάνου διατροφής Mealpro και προγράμματος γυμναστικής Fitpro. Ενίσχυσε την προσπάθειά σου με ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα διατροφής ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Μπες τώρα στο Ensomati Mealpro και διάλεξε το πρόγραμμα διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου.


Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.