Fitpro

• Διάλεξε το πρόγραμμα γυμναστικής που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες • Κατέβασέ το στο κινητό για να το έχεις πάντα μαζί σου • Ξεκάθαρες οδηγίες με εικονογραφημένες ασκήσεις.

ENSOMATI FITPRO

Beginners Advantage: πρόγραμμα γυμναστικής για όγκο 4 ημερών

Beginners Advantage: Μπες στο παιχνίδι με ένα σωστό πρόγραμμα για όγκο 4 ημερών

Όλοι έχουν ξεκινήσει από κάπου. Και ως αρχάριος έχεις το πλεονέκτημα για τεράστια μυικά κέρδη και ολόκληρα άλματα σε επίπεδα μεταβολισμού. Αλλά θα πρέπει να λάβεις τις σωστές βάσεις και να γυμναστείς έξυπνα ώστε να εκμεταλλευτείς αυτό το πλεονέκτημα. Και με αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής για όγκο θα δεις τα πρώτα αποτελέσματα να έρχονται σε μόλις 8 εβδομάδες.

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 12,00€

Τι θα πετύχεις με αυτό το πρόγραμμα

  • Μυικό όγκο με συμμετρικά αποτελέσματα σε όλο το σώμα
  • Μυικό συντονισμό με βασικές ασκήσεις μηχανημάτων και ελεύθερων βαρών
  • Ιδανική εισαγωγή στα βάρη για όλους του αρχάριους

Περιγραφή προγράμματος

Το Beginners Advantage είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής για όγκο που εκμεταλλεύεται και τις 4 ημέρες που έχεις διαθέσιμες ώστε να σου προσφέρει συμμετρία στην μυική ανάπτυξη με μια αρμονική κατανομή ασκήσεων. Πως το πετυχαίνει αυτό; Απλά διαχωρίζει το πρόγραμμα σε 2 συν 2 upper και lower body συνεδρίες, δινοντάς σου 2 ευκαιρίες μέσα στην εβδομάδα να γυμνάσεις συμμετρικά τόσο το άνω όσο και το κάτω μέρος του σώματος.

Γιατί όχι μια μέρα στήθος, μια άλλη πλάτη κλπ; Γιατί μόλις τώρα ξεκινάς. Δεν χρειάζεσαι τόσο μεγάλη εξειδίκευση. Το μόνο που θέλει το σώμα σου είναι τη σωστή δόση μυικής διέγερσης στην σωστή ένταση και συχνότητα. Όλα τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει το σώμα σου μετά το γυμναστήριο, με την προϋπόθεση ότι το ξεκουράζεις επαρκώς και το θρέφεις καλά.

Όσον αφορά τη δομή, η πρώτη μέρα του upper body έχει μια ελαφριά έμφαση στην πλάτη, ενώ η δεύτερη στο στήθος. Αντίστοιχα, η πρώτη μέρα του lower body επικεντρώνεται περισσότερο στα πόδια και η δεύτερη στους κοιλιακούς.

Η επιλογή των ασκήσεων έχει γίνει ώστε να σου παρέχει μια βαθμιαία εισαγωγή στις πιο βασικές κινήσεις γυμναστικής. Οι πρώτες 4 εβδομάδες περιλαμβάνουν ως επί το πλείστον ασκήσεις με μηχανήματα, ενώ στις επόμενες 4 αρκετές αντικαθιστώνται με βάρη και τροχαλίες.

Το πρόγραμμα έχει κατασκευαστεί με την αρχή της προοδευτικότητας κατά νου, ώστε να μπορεί να είναι προοδευτικά προσαρμόσιμο με μικρές αυξήσεις σε κιλά βδομάδα παρά βδομάδα. Είναι σχεδιασμένο τόσο για άνδρες όσο και για γυναίκες, καθώς διαθέτει μια καλή ισορροπία μεταξύ ελευθέρων βαρών και οργάνων γυμναστικής.

Ιδανικά, μπορείς να εκτελέσεις το πρόγραμμα σε 2+2 μέρες με μια ενδιάμεση για ξεκούραση π.χ. Δευτέρα & Τρίτη και μετά Πέμπτη & Παρασκευή.

Τι θα λάβεις με την αγορά σου

  • 1 Πρόγραμμα σε μορφή pdf διάρκειας 8 εβδομάδων
  • 4 ημέρες προπόνησης με εικονογραφημένες ασκήσεις
  • Πλήρεις οδηγίες βήμα προς βήμα και σημειώσεις
  • 1 δωρεάν Οδηγό Διατροφής σε μορφή pdf
  • 24/7 υποστήριξη μέσω email
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 12,00€

Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ
Οδηγός Διατροφής

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατροφής με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

Μάθε τα βασικά στοιχεία κατασκευής μιας σωστής διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου και θα σε βοηθήσει να επιτύχεις ευκολότερα τους στόχους σου

Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

8 εβδομάδες, Upper-Lower Split, Αρχάριοι, Για μυική ανάπτυξη, Γυμναστήριο, Εύκολο επίπεδο, Πλάνο 4 ημερών

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.