Bulk Pyramid: Split πυραμίδα για όγκο 4 ημερών με έμφαση στα χέρια

Αν θες να δώσεις περισσότερο βάρος στο πάνω μέρος του σώματος με λίγη μεγαλύτερη έμφαση στα χέρια αυτό το 4ήμερο πρόγραμμα όγκου είναι ιδανικό για τους στόχους σου καθώς διαθέτει διπλάσιες μέρες εκγύμνασης για δικέφαλους και τρικέφαλους.

Αν θες να δώσεις περισσότερο βάρος στο πάνω μέρος του σώματος με λίγη μεγαλύτερη έμφαση στα χέρια αυτό το 4ήμερο πρόγραμμα μυικότητας είναι ιδανικό για τους στόχους σου καθώς διαθέτει διπλάσιες μέρες εκγύμνασης για δικέφαλους και τρικέφαλους.

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 8,00€

Τι θα πετύχεις με αυτό το πρόγραμμα

  • 4 μέρες split προπόνηση με τεχνική πυραμίδας
  • Μεγάλα μυικά κέρδη και εντυπωσιακή ανάπτυξη δύναμης
  • Ιδανικό για όσους θέλουν να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στο πάνω μέρος του σώματος
  • Πρόγραμμα επεκτάσιμο έως 4 ακόμα εβδομάδες

Περιγραφή προγράμματος

Πρόκειται για ένα κλασικό 4ήμερο split πρόγραμμα μυικότητας με focus στο στήθος, πλάτη, πόδια και ώμους στις αντίστοιχες ημέρες, βασισμένο πάνω στην αρχή της προοδευτικότητας, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί σε μικρές αυξήσεις σε κιλά με το πέρασμα των εβδομάδων. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για άνδρες μόνο.

Για μεγαλύτερη εξειδίκευση, η πρώτη και η τρίτη ημέρα διαθέτουν ασκήσεις για τους δικέφαλους ενώ η δεύτερη και η τέταρτη για τους τρικέφαλους έτσι ώστε να έχεις διπλάσιες μέρες εκγύμνασης για τα χέρια και συνεπώς συχνότερη μυική διέγερση.

Κάθε προπονητική μέρα ξεκινάει με μια μεγάλη πολυαρθρική άσκηση στην οποία θα εφαρμοστεί η τεχνική της full πυραμίδας με 5 σετ κατά την οποία θα φορτώσεις κιλά μέχρι το τρίτο σετ έτσι ώστε να μπορείς να εκτελέσεις τις επαναλήψεις που δίνονται και έπειτα για τα τελευταία 2 σετ θα ξεφορτώσεις φτάνοντας τον μυ στην απόλυτη εξάντληση.

Οι υπόλοιπες ασκήσεις εκτελούνται με κανονικά σετ αλλά πάντα με κιλά που θα σε φέρνουν κοντά στην εξάντληση. Να θυμάσαι ότι αν νιώθεις άνετα στο δεδομένο εύρος επαναλήψεων θα πρέπει πάντα να «προκαλείς» το σώμα σου με περισσότερα κιλά. Είναι ο μοναδικός τρόπος για να πάρει το μήνυμα ο μυς να μεγαλώσει.

Τέλος, αν ο τρόπος ζωής και εργασίας σου είναι κυρίως καθιστικός, καλό θα ήταν να προσθέσεις 20 λεπτά βάδην στο διάδρομο (γύρω στα 6χλμ/ω) ή 20 λεπτά στο στατικό ποδήλατο στο τέλος κάθε προπόνησης. Θα επιταχύνεις την αποκατάσταση και έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε μυικότητα.

Το πρόγραμμα είναι επεκτάσιμο για 2 ως 4 εβδομάδες ακόμα, ενώ λόγω τις ευέλικτης δομής του μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές θέλεις μέσα στο χρόνο.

Τι θα λάβεις με την αγορά σου

  • 1 Πρόγραμμα σε μορφή pdf διάρκειας 4 εβδομάδων
  • 4 ημέρες προπόνησης με εικονογραφημένες ασκήσεις
  • Πλήρεις οδηγίες βήμα προς βήμα και σημειώσεις
  • 1 δωρεάν Οδηγό Διατροφής σε μορφή pdf
  • 24/7 υποστήριξη μέσω email
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 8,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ
Οδηγός Διατροφής

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατροφής με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

Μάθε τα βασικά στοιχεία κατασκευής μιας σωστής διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου και θα σε βοηθήσει να επιτύχεις ευκολότερα τους στόχους σου


fitpro & mealpro

Fitpro + Mealpro = άμεσα αποτελέσματα

Γι’ αυτό κι εμείς προσφέρουμε 20% έκπτωση με κάθε συνδυαστική αγορά πλάνου διατροφής Mealpro και προγράμματος γυμναστικής Fitpro. Ενίσχυσε την προσπάθειά σου με ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα διατροφής ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Μπες τώρα στο Ensomati Mealpro και διάλεξε το πρόγραμμα διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου.


Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.