Fitpro

• Διάλεξε το πρόγραμμα γυμναστικής που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες • Κατέβασέ το στο κινητό για να το έχεις πάντα μαζί σου • Ξεκάθαρες οδηγίες με εικονογραφημένες ασκήσεις.

ENSOMATI FITPRO

Core Foundation - Εισαγωγικό πρόγραμμα ασκήσεων για γυναίκες

Core Foundation: Εισαγωγικό πρόγραμμα ασκήσεων για γυναίκες

Αν ο στόχος σου είναι η μυική τόνωση τότε 3 μέρες είναι όσες χρειάζεσαι για να κάνεις τα πρώτα βήματά σου στον κόσμο της γυμναστικής. Το Core Foundation είναι ένα πρόγραμμα ασκήσεων για γυναίκες με λίγη ως καθόλου εμπειρία στο γυμναστήριο και διαθέτει 3 συνεδρίες για όλο το σώμα την εβδομάδα.

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 8,00€

Τι θα πετύχεις με αυτό το πρόγραμμα

  • Εισαγωγή στα βάρη με ένα προσαρμοστικό πρόγραμμα
  • Ολική τόνωση του σώματος με απλές ασκήσεις
  • Μυική ενδυνάμωση και συντονισμός
  • Μπορείς να κάνεις το πρόγραμμα όλο το χρόνο

Περιγραφή προγράμματος

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ως στόχο την μυική προσαρμογή και εξοικείωση με βασικές κινήσεις. Διαθέτει αρκετές ασκήσεις με όργανα, όπως θα δεις, που βρίσκονται σε ένα τυπικό γυμναστήριο σε συνδυασμό με βασικές ασκήσεις αλτήρων και τροχαλιών.

Αναγκαστικά και λόγω του μικρού αριθμού προπονήσεων το πρόγραμμα θεωρείται σχετικά «πυκνό» σε δομή με 8 ασκήσεις ανά προπόνηση που καλύπτουν όλες τις κύριες μυικές ομάδες. Ωστόσο, κάθε μέρα διαθέτει διαφορετικές ασκήσεις για ποικιλία και για να στοχεύσουμε σε ένα ευρύ μυικό φάσμα.

Όπως επιτάσσεται από την δομή των προπονήσεων που στοχεύουν όλο το σώμα, αυτό το πρόγραμμα ασκήσεων για γυναίκες θα πρέπει να εκτελείται σε μη διαδοχικές μέρες αφήνοντας μια ενδιάμεση μέρα ξεκούρασης και αναπλήρωσης, ιδανικότερα Δευτέρες, Τετάρτες και Παρασκευές.

Αν ο τρόπος ζωής και εργασίας σου είναι κυρίως καθιστικός, και επειδή πρόκειται πρόγραμμα 3 ημερών, καλό θα ήταν να προσθέσεις 20 λεπτά βάδην στο διάδρομο (γύρω στα 6χλμ/ω) στο τέλος κάθε προπόνησης ή ιδανικά τις ημέρες που δεν γυμνάζεσαι. Θα επιταχύνεις την αποκατάσταση και έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε μυικότητα.

Λόγω της πολύ ευέλικτης δομής του προγράμματος, μπορεί να επεκταθεί για όσο διάστημα θέλεις, αυξάνοντας όσο περισσότερο μπορείς τα βάρη κάθε εβδομάδα. Εντούτις, καλό θα ήταν μετά το πέρας των 12 εβδομάδων να αλλάξεις πρόγραμμα με διαφορετικές ασκήσεις ώστε να δώσεις στους μυς την αφορμή να πυροδοτήσουν περαιτέρω ανάπτυξη.

Τι θα λάβεις με την αγορά σου

  • 1 Πρόγραμμα σε μορφή pdf διάρκειας 4 εβδομάδων
  • 3 ημέρες προπόνησης με εικονογραφημένες ασκήσεις
  • Πλήρεις οδηγίες βήμα προς βήμα και σημειώσεις
  • 1 δωρεάν Οδηγό Διατροφής σε μορφή pdf
  • 24/7 υποστήριξη μέσω email
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 8,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ
Οδηγός Διατροφής

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατροφής με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

Μάθε τα βασικά στοιχεία κατασκευής μιας σωστής διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου και θα σε βοηθήσει να επιτύχεις ευκολότερα τους στόχους σου

Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

4 εβδομάδες, Full body, Αρχάριοι, Για γυναίκες, Για μυική ανάπτυξη, Γυμναστήριο, Εύκολο επίπεδο, Πλάνο 3 ημερών

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.