Double Gains: Συμμετρικότητα στη μυική ανάπτυξη σε ένα 4ήμερο split

Ενδυνάμωση και υπερτροφία σε ένα πρόγραμμα 4 προπονήσεων που το χαρακτηρίζει η ίση κατανομή ασκήσεων για συμμετρία στην μυική ανάπτυξη, δομημένο σε 2 ζεύγη upper και lower body splits.

Ενδυνάμωση και μυικότητα σε ένα πρόγραμμα 4 ημερών που το χαρακτηρίζει η ίση κατανομή ασκήσεων για συμμετρία στην μυική ανάπτυξη, δομημένο σε 2 ζεύγη upper και lower body splits.

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 10,00€

Τι θα πετύχεις με αυτό το πρόγραμμα

  • 2 ευκαιρίες εκγύμνασης άνω και κάτω μέρους του σώματος την εβδομάδα
  • Αύξηση μυικού όγκου σε μικρό χρονικό διάστημα
  • Θα βάλεις τις πρώτες βάσεις μυικού συντονισμού
  • Με απλές ασκήσεις που περιλαμβάνουν όργανα, βάρη και τροχαλίες
  • Θα ξεκινήσεις δυναμικά στο γυμναστήριο για να μπορείς να εκτελείς ακόμα πιο σύνθετες ασκήσεις

Περιγραφή προγράμματος

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα 4 ημερών είναι δομημένο σε upper και lower body splits, δίνοντας σου 2 ευκαιρίες μέσα στην εβδομάδα να γυμνάσεις αρμονικά τόσο το άνω όσο και το κάτω μέρος του σώματος. Για μεγαλύτερη εξειδίκευση, η πρώτη upper body ημέρα έχει μια ελαφριά έμφαση στην πλάτη και τους τρικέφαλους, ενώ η δεύτερη upper body ημέρα ευνοεί λίγο περισσότερο το στήθος και τους δικέφαλους.

Το Double Gains έχει σχεδιαστεί για άνδρες και γυναίκες με μικρή εμπειρία στα βάρη ή για άτομα που επανέρχονται μετά από μεγάλο διάστημα αποχής στο γυμναστήριο. Διαθέτει ένα συνδυασμό από μηχανήματα, αλτήρες και τροχαλίες ώστε να θέσει τις πρώτες βάσεις μυικού συντονισμού.

Επιπλέον, αυτό το πρόγραμμα 4 ημερών έχει κατασκευαστεί με την αρχή της προοδευτικότητας κατά νου, ώστε να μπορεί να είναι προοδευτικά προσαρμόσιμο με μικρές αυξήσεις σε κιλά βδομάδα παρά βδομάδα. Είναι πολύ σημαντικό, σε όλα τα προγράμματα μυικής ανάπτυξης, να κουράζεις όσο ανθρωπίνως δυνατό γίνεται τον μυ σε κάθε σετ ώστε να επιφέρεις την μεγαλύτερη δυνατή μυική διέγερση, γι’ αυτό όποτε νιώσεις λίγο «άνετα» με το εύρος των επαναλήψεων που δίνονται θα πρέπει την επόμενη φορά να αυξήσεις το βάρος και όχι τις επαναλήψεις.

Ιδανικά, μπορείς να εκτελέσεις το πρόγραμμα σε 2+2 μέρες με μια ενδιάμεση για ξεκούραση π.χ. Δευτέρα & Τρίτη και μετά Πέμπτη & Παρασκευή.

Τέλος, αν ο τρόπος ζωής και εργασίας σου είναι κυρίως καθιστικός, καλό θα ήταν να προσθέσεις 20 λεπτά βάδην στο διάδρομο (γύρω στα 6χλμ/ω) ή 20 λεπτά στο στατικό ποδήλατο στο τέλος κάθε προπόνησης. Θα επιταχύνεις την αποκατάσταση και έχεις πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε μυικότητα.

Τι θα λάβεις με την αγορά σου

  • 1 Πρόγραμμα σε μορφή pdf διάρκειας 4 εβδομάδων
  • Επεκτάσιμο για όσες εβδομάδες ακόμα θες
  • 4 ημέρες προπόνησης upper & lower body
  • Εικονογραφημένες ασκήσεις και πλήρεις οδηγίες
  • 1 δωρεάν Οδηγό Διατροφής σε pdf
  • 24/7 υποστήριξη μέσω email
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 10,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ
Οδηγός Διατροφής

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατροφής με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

Μάθε τα βασικά στοιχεία κατασκευής μιας σωστής διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου και θα σε βοηθήσει να επιτύχεις ευκολότερα τους στόχους σου


fitpro & mealpro

30% γυμναστική + 70% διατροφή = 100% αποτελέσματα

Γι’ αυτό κι εμείς προσφέρουμε 20% έκπτωση με κάθε συνδυαστική αγορά πλάνου διατροφής Mealpro και προγράμματος γυμναστικής Fitpro. Ενίσχυσε την προσπάθειά σου με ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα διατροφής ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Μπες τώρα στο Ensomati Mealpro και διάλεξε το πρόγραμμα διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου.


Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.