Fitpro

• Διάλεξε το πρόγραμμα γυμναστικής που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες • Κατέβασέ το στο κινητό για να το έχεις πάντα μαζί σου • Ξεκάθαρες οδηγίες με εικονογραφημένες ασκήσεις.

ENSOMATI FITPRO

Flash Burn - Πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης και κυλικής για γράμμωση

Flash Burn: Κομμάτια σε ένα μήνα με συνδυασμό HIIT και κυκλικής

Αν αναζητάς γρήγορα αποτελέσματα σε κάψιμο λίπους και μυικό διαχωρισμό, τότε αυτό το πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης αυξημένης έντασης (ΗΙΙΤ) και κυκλικής προπόνησης θα σε κάνει «κομμάτια» σε ένα μήνα!

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 8,00€

Τι θα πετύχεις με αυτό το πρόγραμμα

  • Υπερεντατικό πρόγραμμα που θα σε κάνει κυριολεκτικά κομμάτια
  • Υψηλά επίπεδα μεταβολισμού και κάψιμο λίπους
  • Θα αυξήσει τόσο την αντοχή όσο και την ταχυδύναμη σου

Περιγραφή προγράμματος

Σε αυτό το πρόγραμμα συνδυάζουμε την υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) μαζί με την εκρηκτική ένταση της κυκλικής με βάρη για μέγιστη επιτάχυνση του μεταβολισμού. Αν μπορείς να διαθέσεις 4 ημέρες στο γυμναστήριο και αναζητάς γρήγορα αποτελέσματα σε κάψιμο λίπους και μυικό διαχωρισμό, τότε αυτό το απαιτητικό πρόγραμμα – σε συνδυασμό με ένα προσεγμένο θερμιδικό έλλειμμα στην κουζίνα πάντα – θα σε κάνει «κομμάτια» σε ένα μήνα.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διαλειμματικής προπόνησης έχει καταρτιστεί επάνω στις αρχές τις circuit προπόνησης (κανένα διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων) και είναι δομημένο σε 2+2 δυναμικά upper-lower split. Ξεκινάει με 6 διαλειμματικά σετ στο διάδρομο (ΗΙΙΤ) τα οποία χωρίζονται σε 1 σπριντ και ένα βάδην εναλλάξ. Έπειτα συνεχίζει με 2 κυκλικά σετ 5 ασκήσεων και η προπόνηση επαναλαμβάνεται για ακόμα 1 κύκλο.

Φυσικά, η επιλογή του φορτίου θα πρέπει να γίνει με βάση τα επίπεδα δύναμης του καθενός ώστε να μπορεί να εκτελεστεί το εύρος των επαναλήψεων που δίνονται δίχως να φτάνει σε καμία περίπτωση στην απόλυτη εξάντληση. Με λίγα λόγια, αν έχεις συνηθίσει να σηκώνεις πολλά, σε αυτό το πρόγραμμα θα πρέπει να κάνεις λίγο πίσω ώστε να το εκτελέσεις με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα.

Δώσε επίσης εξίσου μεγάλη έμφαση και στο σκέλος της διαλειμματικής προπόνησης (ΗΙΙΤ) με τους χρόνους και που υποδεικνύονται, καθώς η σωστή εκτέλεσή του θα καθορίσει το ρυθμό καύσης του λίπους.

Ιδανικά, μπορείς να εκτελέσεις το πρόγραμμα σε 2+2 μέρες με μια ενδιάμεση για ξεκούραση π.χ. Δευτέρα & Τρίτη και μετά Πέμπτη & Παρασκευή.

Τέλος, είναι σημαντικό, όπως σε κάθε προπόνηση για κάψιμο λίπους, να προσέχουμε την θερμιδική μας πρόσληψη για να πετύχουμε τους στόχους μας. Η τελευταία εβδομάδα του προγράμματος μπορεί να επαναληφθεί για όσες ακόμα εβδομάδες θέλεις ώστε να φτάσεις στην ιδανική φυσική κατάσταση. Το μόνο που θα χρειαστεί να βελτιώσεις μετά το πέρας της 4ης εβδομάδας είναι την ταχύτητα στο διάδρομο.

Τι θα λάβεις με την αγορά σου

  • 1 Πρόγραμμα HIIT κυκλικής σε μορφή pdf διάρκειας 4 εβδομάδων
  • 4 ημέρες προπόνησης με εικονογραφημένες ασκήσεις
  • Πλήρεις οδηγίες βήμα προς βήμα και σημειώσεις
  • 1 δωρεάν Οδηγό Διατροφής σε μορφή pdf
  • 24/7 υποστήριξη μέσω email
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 8,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ
Οδηγός Διατροφής

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατροφής με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

Μάθε τα βασικά στοιχεία κατασκευής μιας σωστής διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου και θα σε βοηθήσει να επιτύχεις ευκολότερα τους στόχους σου

Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

4 εβδομάδες, Circuit, Upper-Lower Split, Για χάσιμο λίπους, Γυμναστήριο, Δύσκολο επίπεδο, Πλάνο 4 ημερών, Προχωρημένοι

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.