Fitpro

• Διάλεξε το πρόγραμμα γυμναστικής που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες • Κατέβασέ το στο κινητό για να το έχεις πάντα μαζί σου • Ξεκάθαρες οδηγίες με εικονογραφημένες ασκήσεις.

ENSOMATI FITPRO

προπόνηση με λάστιχα αντίστασης full resistance fitpro

Full Resistance: H απόλυτη προπόνηση με λάστιχα αντίστασης 3 ημερών

Τα λάστιχα αντίστασης είναι το κινητό σου γυμναστήριο και αν έχεις μόνο 3 μέρες στη διάθεσή σου καλό θα ήταν να τις εκμεταλλευτείς στο έπακρο. Γι΄αυτό κι εδώ ετοιμάσαμε μια προπόνηση με λάστιχα αντίστασης που προκαλεί όλο το σώμα σε 3 γεμάτες συνεδρίες φουλ στην ένταση και τον προπονητικό όγκο.

Πρόγραμμα γυμναστικής με λάστιχα αντίστασης
Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 8,00€

Τι θα πετύχεις με αυτό το πρόγραμμα

  • Ολοκληρωμένη προπόνηση για μυική ενδυνάμωση
  • Ιδανικό τόσο για συντήρηση όσο και για μυική υπερτροφία
  • Ένα γεμάτο πρόγραμμα που δεν αφήνει απ’ έξω καμία μυική ομάδα
  • Ιδέες και νέες ασκήσεις με λάστιχα για να μη βαρεθείς εύκολα

Περιγραφή προγράμματος

Εννοείται πως το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι για άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας. Έπρεπε να το γράψουμε, καθώς μπορεί να νόμιζες από την φωτογραφία του εξωφύλλου ότι απευθύνεται αποκλειστικά στο γυναικείο φύλο και αποτελεί τον “προκάτοχο” του πολύ δημοφιλούς προγράμματος Band Strength. Το ωραίο με τα λάστιχα είναι ότι όχι μόνο προσαρμόζονται σε κάθε επίπεδο δύναμης αλλά και – ακόμα πιο σημαντικό – δεν απαιτούν καμία ιδιαίτερη γνώση τεχνικής.

Το Full Resistance ακολουθεί το πολύ αποτελεσματικό Push, Pull, Legs split πρωτόκολλο, χωρίζοντας τις ημέρες σε ασκήσεις πιέσεων, ασκήσεις έλξεων και ασκήσεις για τα πόδια αντίστοιχα. Δυο μέρες για το άνω μέρος του σώματος και 1 μέρα για το κάτω, η οποία μπαίνει ενδιάμεσα. Στόχος εδώ είναι η αύξηση μυικότητας με όλες τις ασκήσεις να ακολουθούν ένα στάνταρ μοτίβο υπερτροφίας.

Ο προπονητικός όγκος είναι αρκετά πυκνός, με 20 σετ μέσα σε μία ημέρα που θα σε φτάσει στα όριά σου. Ετοιμάσου να νιώσεις αρκετό πιάσιμο την επόμενη ημέρα (γι’ αυτό άλλωστε έχουμε και μια μέρα ενδιάμεσα για ξεκούραση), αλλά τα οφέλη σε μυικότητα θα σε ανταμείψουν. Σιγουρέψου λοιπόν ότι τρέφεσαι καλά, ότι τροφοδοτείς τους μύες σου με αρκετή πρωτεΐνη και ότι κοιμάσαι καλά.

Σημαντικό γι’ αυτή την προπόνηση με λάστιχα αντίστασης είναι να κρατάς τους χρόνους διαλειμμάτων στο 1 λεπτό και όχι παραπάνω ώστε να έχεις καλό ρυθμό σε όλη την προπόνηση. Εξίσου σημαντικό είναι να έχεις μια μέρα ενδιάμεση για ξεκούραση και αναπλήρωση, η σειρά των προπονήσεων δεν έχει ιδιαίτερη σημασία.

Τι θα λάβεις με την αγορά σου

  • 1 Πρόγραμμα σε μορφή pdf διάρκειας 6 εβδομάδων
  • 3 ημέρες προπόνησης με εικονογραφημένες ασκήσεις
  • Πλήρεις οδηγίες βήμα προς βήμα και σημειώσεις
  • 1 δωρεάν Οδηγό Διατροφής σε μορφή pdf
  • 24/7 υποστήριξη μέσω email
ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 8,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ
Οδηγός Διατροφής

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατροφής με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

Μάθε τα βασικά στοιχεία κατασκευής μιας σωστής διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου και θα σε βοηθήσει να επιτύχεις ευκολότερα τους στόχους σου


fitpro & mealpro

Fitpro + Mealpro πάνε πακέτο!

Γι’ αυτό κι εμείς προσφέρουμε 20% έκπτωση με κάθε συνδυαστική αγορά πλάνου διατροφής Mealpro και προγράμματος γυμναστικής Fitpro. Ενίσχυσε την προσπάθειά σου με ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα διατροφής ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Μπες τώρα στο Ensomati Mealpro και διάλεξε το πρόγραμμα διατροφής που θα συνοδέψει την προπόνησή σου.


Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.