Fitpro

• Διάλεξε το πρόγραμμα γυμναστικής που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες • Κατέβασέ το στο κινητό για να το έχεις πάντα μαζί σου • Ξεκάθαρες οδηγίες με εικονογραφημένες ασκήσεις.

Shortcut to shred - Full body πρόγραμμα γράμμωσης

Shortcut To Shred

3 δυναμικές full body προπονήσεις ανά εβδομάδα σε ένα πρόγραμμα γράμμωσης και κάψιμου λίπους αυξανόμενης έντασης όπου ο χρόνος μεταξύ των σετ μικραίνει κοντά σε επίπεδα κυκλικής.

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 8,00€

Περιγραφή προγράμματος

Όταν στόχος μας είναι η μείωση του ποσοστού σωματικού λίπους αυτό που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι πώς να αυξήσουμε μέσω της άσκησης τα επίπεδα μεταβολισμού μας. Αν λοιπόν έχουμε χτίσει ήδη μια επαρκή για τους στόχους μας μυικότητα, τώρα θα πρέπει να την αναδείξουμε. Και αυτό θα το πετύχουμε επικεντρώνοντας τις προσπάθειές μας στον συνολικό χρόνο υπό πίεση που επιβάλουμε τον μυ (τον χρόνο δηλαδή που ο μυς δουλεύει) και φυσικά στο αερόβιο.

Με όλα τα παραπάνω κατά νου και με το δεδομένο ότι μπορείτε να διαθέσετε έστω 3 ημέρες την εβδομάδα για γυμναστική, έχουμε καταρτίσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα που συνδυάζει τα οφέλη μιας full body προπόνησης και την αναβολική δράση της κυλικής σε ένα δυναμικό Full body πρόγραμμα γράμμωσης.

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε για άτομα με σχετική εμπειρία στην προπόνηση με βάρη και κάθε μέρα έχει διαφορετική άσκηση για κάθε μυική ομάδα. Η επιλογή του φορτίου θα πρέπει να γίνει με βάση τα επίπεδα δύναμης του καθενός ώστε να μπορεί να εκτελεστεί το εύρος των επαναλήψεων που δίνονται δίχως να φτάνει σε καμία περίπτωση στην απόλυτη εξάντληση. Με λίγα λόγια, θα πρέπει να επιλέξετε μέτρια βάρη ώστε να βγάζετε όλες τις επαναλήψεις με άνεση.

Επιπλέον, όπως επιτάσσεται από την δομή των προπονήσεων που στοχεύουν όλο το σώμα, το πρόγραμμα θα πρέπει να εκτελείται σε μη διαδοχικές μέρες αφήνοντας μια ενδιάμεση μέρα ξεκούρασης και αναπλήρωσης. Δεν πρόκειται για προπόνηση αύξησης δύναμης ή μυικότητας, γι’ αυτό τα κιλά δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο όσο ο χρόνος αποκατάστασης μεταξύ των σετ τα οποία μειώνονται κατά 15 δευτερόλεπτα κάθε εβδομάδα. Φυσικά, προπόνηση για κάψιμο λίπους χωρίς αερόβια θα ήταν ημιτελής, οπότε δώστε μεγάλη βάση στους χρόνους και τα χλμ που υποδεικνύονται.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 8,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατάσεων με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

40 απαραίτητες διατάσεις για αύξηση μυϊκής ευλυγισίας, γρηγορότερη αποκατάσταση και αποφυγή τραυματισμών στο γυμναστήριο.

Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

3 ΗΜΕΡΕΣ, 4 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, ΓΙΑ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ, ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα