Fitpro

• Διάλεξε το πρόγραμμα γυμναστικής που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες • Κατέβασέ το στο κινητό για να το έχεις πάντα μαζί σου • Ξεκάθαρες οδηγίες με εικονογραφημένες ασκήσεις.

Upper Lower Burn - Πρόγραμμα για γράμμωση

Upper Lower Burn

4 δυναμικές κυκλικές προπονήσεις χωρισμένες σε 2 ζεύγη για το πάνω και το κάτω μέρος του σώματος με αερόβιο στο ενδιάμεσο για μάξιμουμ γράμμωση. Μια κυκλική προπόνηση για γράμμωση που θα σε κάνει κομμάτια σε μόλις 6 εβδομάδες!

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Πρόγραμμα γυμναστικής με εικονογραφημένες ασκήσεις και οδηγίες βήμα προς βήμα που μπορείς να το έχεις πάντα μαζί σου στο κινητό ή να το τυπώσεις σε χαρτί.

ΚΑΝΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ MONO ΜΕ 8,00€

Περιγραφή προγράμματος

Σε αυτό το πρόγραμμα χωρίζουμε την εβδομάδα σε 2 συν 2 προπονήσεις για το πάνω και το κάτω μέρος του σώματος αντίστοιχα προστέθοντας αρκετή αερόβια ενδιάμεσα στις ασκήσεις για επιτάχυνση του μεταβολισμού. Αν μπορείς να διαθέσεις 4 ημέρες στο γυμναστήριο και αναζητάς γρήγορα αποτελέσματα σε κάψιμο λίπους και μυικό διαχωρισμό, τότε αυτή η Κυκλική προπόνηση για γράμμωση – σε συνδυασμό με ένα προσεγμένο θερμιδικό έλλειμμα στην κουζίνα πάντα – θα σου δώσει τα αποτελέσματα που θες.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει καταρτιστεί επάνω στις αρχές τις circuit προπόνησης (κυκλική χωρίς κανένα διάλειμμα μεταξύ των ασκήσεων) και είναι σχεδιασμένο για άτομα που έχουν αναπτύξει ήδη μια καλή αντοχή και εξοικείωση με βασικές ασκήσεις και όργανα του γυμναστηρίου.

Φυσικά, η επιλογή του φορτίου θα πρέπει να γίνει με βάση τα επίπεδα δύναμης του καθενός ώστε να μπορεί να εκτελεστεί το εύρος των επαναλήψεων που δίνονται δίχως να φτάνει σε καμία περίπτωση στην απόλυτη εξάντληση. Με λίγα λόγια, αν έχεις συνηθίσει να σηκώνεις πολλά, σε αυτό το πρόγραμμα θα πρέπει να κάνεις αρκετή έκπτωση ώστε να το εκτελέσεις σωστά και με ασφάλεια.

Δώσε επίσης εξίσου μεγάλη έμφαση και στο αερόβιο σκέλος της προπόνησης με τους χρόνους και που υποδεικνύονται, καθώς η σωστή εκτέλεσή του θα καθορίσει το ρυθμό καύσης του λίπους.

Ιδανικά, μπορείς να εκτελέσεις το πρόγραμμα σε 2+2 μέρες με μια ενδιάμεση για ξεκούραση π.χ. Δευτέρα & Τρίτη και μετά Πέμπτη & Παρασκευή.

Τέλος, είναι σημαντικό, όπως σε κάθε προπόνηση για γράμμωση, να προσέχουμε την θερμιδική μας πρόσληψη για να πετύχουμε τους στόχους μας. Η τελευταία εβδομάδα του προγράμματος μπορεί να επαναληφθεί για όσες ακόμα εβδομάδες θες ώστε να φτάσεις στην ιδανική φυσική κατάσταση που επιθυμείς. Το μόνο που θα χρειαστεί να βελτιώσεις μετά το πέρας της 4ης εβδομάδας είναι την ταχύτητα στο διάδρομο.

ΑΠΟΚΤΗΣΕ ΤΟ ΤΩΡΑ MONO ΜΕ 8,00€
Έχεις ερωτήσεις ή απορίες σχετικά με τα προγράμματα Fitpro; Διάβασε εδώ

Bonus: Δωρεάν Οδηγός Διατάσεων με κάθε αγορά προγράμματος Ensomati Fitpro

40 απαραίτητες διατάσεις για αύξηση μυϊκής ευλυγισίας, γρηγορότερη αποκατάσταση και αποφυγή τραυματισμών στο γυμναστήριο.

Άλλα προγράμματα γυμναστικής

ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

4 ΗΜΕΡΕΣ, 6 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, ΓΙΑ ΚΑΨΙΜΟ ΛΙΠΟΥΣ, ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ, ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα