Συχνές ερωτήσεις

Εδώ θα βρεις τις περισσότερες απαντήσεις στις ερωτήσεις σου σχετικά με τα προγράμματα διατροφής Mealpro. Αν εξακολουθείς να έχεις απορίες, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας.

Γενικά χαρακτηριστικά των προγραμμάτων Mealpro

Σε ποιους απευθύνονται τα προγράμματα διατροφής σας;

Σε άνδρες και γυναίκες που θέλουν είτε να χάσουν βάρος ή να βάλουν μυικό όγκο, απλά, υγιεινά, ευχάριστα και πάνω από όλα με ασφάλεια.

Τα προγράμματά σας κάνουν για vegan;

Όχι. Το Mealpro Standard βασίζεται επάνω στην μεσογειακή διατροφή που περιλαμβάνει κρέας και ζωικά παράγωγα. Στο μέλλον όμως σχεδιάζουμε να καταρτίσουμε και προγράμματα για vegan.

Πρέπει να γυμνάζομαι για να ακολουθήσω τα προγράμματα αυτά;

Δεν είναι ανάγκη, αν και τα αποτελέσματα θα είναι σαφώς καλύτερα και γρηγορότερα! Γι’ αυτό και προσφέρουμε έκπτωση 20% σε συνδυαστικές αγορές προγραμμάτων γυμναστικής Fitpro και προγραμμάτων διατροφής Mealpro.

Μα, άλλα δεν πρέπει να τρώμε όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος και άλλα όταν θελουμε να βάλουμε;

Το σώμα σου το μόνο που βλέπει είναι τι θερμίδες παίρνει vs τι θερμίδες καίει. Αν του δώσεις λιγότερα από όσα χρειάζεται την ημέρα θα αρχίσει να καίει λίπος. Τόσο απλά. Υπάρχει όμως διαφορά στην μακροθρεπτική αναλογία. Ένας που γυμνάζεται για όγκο θέλει περισσότερους υδατάνθρακες γιατί χρειάζεται την ενέργεια. Αυτές τις μακροθρεπτικές αναλογίες τις έχουμε όλες καλύψει στα προγράμματά μας!

Επιλογή προγράμματος Mealpro

Πως επιλέγω το σωστό πλάνο διατροφής;

Πρώτα από όλα θα πρέπει να γνωρίζεις τον Βασικό Μεταβολικό σου ρυθμό. Υπολόγισέ τον εδώ.

Μετά, αν θες να χάσεις βάρος απλά αφαίρεσε 300-500 θερμίδες από το νούμερο που βρήκες. Αντίστοιχα αν θες να βάλεις καθαρά μυικά κιλά πρόσθεσε 300-500 στο νούμερο που βρήκες.

Τέλος, στο νούμερο που κατέληξες, στρογγυλοποίησέ το στην εκατοντάδα προς τα κάτω.

Παράδειγμα: Aν ο BMR σου είναι 2290 και θες να χάσεις βάρος, αφαιρώντας 500 καταλήγεις στις 1790 θερμίδες. Συνεπώς, το πρόγραμμα που θα επιλέξεις θα είναι το Mealpro 1700kCal

Γιατί η στρογγυλοποίηση προς τα κάτω;

Στρογγυλοποιείς προς τα κάτω την εκατοντάδα ακόμα και αν επιλέξεις να κάνεις διατροφή για όγκο. Πάντα μέσα στην ημέρα μπορεί να φάμε λίγο παραπάνω ή να βάλουμε λίγο παραπάνω ζάχαρη στον καφέ μας.

Γιατί μόνο 300-500 θερμίδες;

Το ανώτερο ασφαλές που μπορούμε να χάσουμε μέσα σε διάρκεια μίας εβδομάδας προκειμένου να κρατήσουμε μια υγιή ομοιόσταση, δηλαδή να μη χάσουμε μαζί και μύες, είναι 1 κιλό. Αυτό επιτυγχάνεται με μια δραστική μείωση της τάξης των 500 θερμίδων/ημέρα. Μπορείς να το πας όμως πιο “χαλαρά” με 400 ή 300 θερμίδες μείον για μια ελάττωση της τάξης του μισού κιλού/εβδομάδα.

Αντίστοιχα, όταν πάμε για όγκο, αν προσθέσουμε πιο πολλές από 500 θερμίδες υπάρχει ρίσκο συσσώρευσης περιττού λίπους. Για μια υγιή μετατόπιση του βάρους 1 κιλό/εβδομάδα σε συνδυασμό με δυναμικές ασκήσεις με βάρη μια αύξηση 300-500 θερμίδων στο BMR μας είναι αρκετή.

Δεν μπορώ να αφαιρέσω (ή να προσθέσω) πιο πολλές θερμίδες;

Δεν συνιστούμε σε καμία περίπτωση να αφαιρέσεις πάνω από 500 θερμίδες από το ΒΜR σου καθώς θα πέσεις πολύ κάτω από τις ενεργειακές σου ανάγκες και εν τέλει δεν θα είσαι σε θέση να ακολουθήσεις το πρόγραμμα διατροφής.

Αντιστοίχως δεν συνιστούμε σε διατροφή για μυικό όγκο να προσθέσεις πάνω από 500 θερμίδες στο BMR σου διότι ένα τέτοιο θερμιδικό πλεόνασμα οδηγεί σε ανεπιθύμητη συσσώρευση λίπους στο σώμα.

Δηλαδή θα μπορώ να κάνω αυτή τη διατροφή ες αεί και να χάνω συνέχεια βάρος;

Όσο χάνεις (ή βάζεις) βάρος αλλάζει και ο Βασικός Μεταβολικός σου Ρυθμός. Συνεπώς θα φτάσεις σε ένα σημείο που ο οργανισμός σου θα απαιτήσει διαφορετική θερμιδική πρόσληψη για να συνεχίσει να χάνει (ή να βάζει) βάρος με τον ίδιο ρυθμό.

Γιατί δεν έχετε προγράμματα διατροφής κάτω από 1300kCal;

Θα ήταν ανθυγιεινό να μειώσεις την θερμιδική σου πρόσληψη σε λιγότερο από 1.200 θερμίδες. Αυτό δεν θα μπορούσε μόνο να κάνει ζημιά στο μεταβολισμό σου, αλλά μια τέτοια χαμηλή ποσότητα τροφής δεν θα περιέχει αρκετά θρεπτικά συστατικά για ένα υγιές άνθρωπο να λειτουργήσει σωστά. 

Ο λόγος που δεν περιλαμβάνουμε προγράμματα 1300 ή 1200 θερμίδων είναι γιατί αν είσαι όντως υπέρβαρος/η και βρεις ότι όντως θες μια τόση λίγη ποσότητα τροφής, τότε θα πρέπει να απευθυνθείς σε έναν ειδικό ιατρό.

Γιατί δεν έχετε προγράμματα διατροφής άνω των 2800kCal;

Αν ένας άνθρωπος χρειάζεται πάνω από 2800 θερμίδες την ημέρα τότε είναι ή πολυ υπέρβαρος ή έχει υψηλή μυικότητα. Τα προγράμματά μας καλύπτουν μέτρια σενάρια έως τις 2800 θερμίδες. Πέραν από αυτό το όριο χρειάζομαστε πολύ συγκεκριμένη, εξατομικευμένη προσέγγιση. Ωστόσο, σχεδιάζουμε στο μέλλον να συμπεριλάβουμε προγράμματα για πιο “ακραία” σενάρια.

Μπορείτε εσείς να μου προτείνετε ένα πρόγραμμα;

Ναι. Επικοινώνησε μαζί μας για να βρούμε μαζί ποιο από τα διαθέσιμα προγράμματα ταιριάζει σε σένα.

Σχετικά με την αγορά προγράμματος Mealpro

Πως κατεβάζω ένα πρόγραμμα;

Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, το πρόγραμμα θα γίνει αυτομάτως διαθέσιμο για κατέβασμα στον υπολογιστή/κινητό σου. Επίσης, θα σου σταλεί και ένα email με το αντίστοιχο download link του προγράμματος.

Πως πληρώνω για ένα πρόγραμμα;

Αφού έχεις προσθέσει ένα πρόγραμμα στο καλάθι αγορών, μεταβαίνεις στο Ταμείο όπου συμπληρώνεις τα στοιχεία σου και επιλέγεις αν θες να πληρώσεις με Paypal, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Πως μπορώ να έχω το πρόγραμμα μαζί μου;

Όλα τα προγράμματα Mealpro έχουν σχεδιαστεί για θέαση από υπολογιστή και από φορητές συσκευές. Απλά μετέφερε το αρχείο στο κινητό σου. Φυσικά μπορείς πάντα και να τα τυπώσεις για να τα έχεις μαζί σου.

Δεν μπορώ να ανοίξω το πρόγραμμα στο κινητό. Tι να κάνω;

Για καλύτερη θέαση συνιστάμε την εφαρμογή Adobe Acrobat στο App Store για iPhone ή στο Play Store για Android κινητά. Είναι η επίσημη εφαρμογή για PDF αρχεία.

Μπορώ να αλλάξω το πρόγραμμα που κατέβασα με ένα άλλο;

Όχι. Άπαξ και και αγοράσεις ένα πρόγραμμα αποκτάς πρόσβαση σε υλικό πνευματικής ιδιοκτησίας και η διαδικασία θεωρείται μη αναστρέψιμη και μη επιστρεπτέα. (Κανονισμός Ε.Ε. PE-CONS 26/19)

Άλλες ερωτήσεις

Για πόσες εβδομάδες μπορώ να επεκτείνω ακόμη το πρόγραμμα μου;

Το πρόγραμμα έχει 8 διαφορετικές εβδομαδιαίες διατροφές που μπορείς να εφαρμόσεις κυκλικά όσες ακόμα εβδομάδες θες.

Παρατήρησα ότι δεν συμπεριλάβατε πρόσληψη νερού, γιατί;

Επιλέξαμε να μην το συμπεριλάβουμε στο πρόγραμμα και να επικεντρωθούμε μόνο στις τροφές, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα το αγνοήσεις! Η κατανάλωση νερού τουλάχιστον 2 λίτρων (6 ποτήρια) την ημέρα κρατάει τον οργανισμό καλά ενυδατωμένο, βοηθάει στην πέψη, στην καύση λίπους και στην απόδοση στο γυμναστήριο.

Δεν βρίσκω μια συγκεκριμένη τροφή ή έχω αλλεργία σε αυτή. Τι να κάνω;

Λίγο δύσκολο να μην μπορείς να βρεις σε ένα απλό σούπερ μάρκετ ή λαϊκή αγορά ένα στοιχείο που περιλαμβάνουμε στα διατροφικά μας πλάνα. Αν όντως δεν το βρίσκεις πουθενά ή έχεις συγκεκριμένη διατροφική αλλεργία, επικοινώνησε μαζί μας για να σου προτείνουμε εναλλακτικές. 

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.