ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Προγράμματα γυμναστικής με βάρη ή χωρίς για κάθε προπονητικό στόχο και κάθε επίπεδο δυσκολίας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
FULL BODY ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Full Body πρόγραμμα 4 ημερών για μέγιστη υπετροφία

Ποιος είπε ότι τα full body δεν κάνουν για υπερτροφία; Αν επιστρέφετε από διακοπές ή από μεγάλο διάστημα αποχής από το γυμναστήριο… Aν έχετε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια bro split βδομάδα παρά βδομάδα και θέλετε να δοκιμάσετε ένα πρόγραμμα που θα προκαλέσει το σώμα σας σε νέα ανάπτυξη, τότε ίσως η παρακάτω ρουτίνα είναι αυτό που χρειάζεστε.

ΝΕΟΤΕΡΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Προπόνηση με αλτήρες μόνο και… ξέχνα το γυμναστήριο!

Προπόνηση με αλτήρες μόνο και… ξέχνα το γυμναστήριο!

Αν ψάχνεις μια αποτελεσματική προπόνηση με αλτήρες για το σπίτι, αν δεν θες να αγοράσεις εξωφρενικά ακριβό εξοπλισμό σπιτιού και το κοντινότερο γυμναστήριο από εσένα είναι στα 10χλμ τότε προφανώς αυτό το πρόγραμμα να είναι για σένα!
Πρόγραμμα κοιλιακών ασκήσεων κυκλικής προπόνησης που μπορείς να κάνεις παντού

Πρόγραμμα κοιλιακών ασκήσεων κυκλικής προπόνησης που μπορείς να κάνεις παντού

Χρησιμοποίησε αυτό το πρόγραμμα κοιλιακών ασκήσεων στο τέλος κάθε σου προπόνησης στο γυμναστήριο ή στο σπίτι για έντονο μυικό διαχωρισμό πιο λεπτή μέση
Πρόγραμμα ασκήσεων για το σπίτι μόνο με το βάρος του σώματος

Πρόγραμμα ασκήσεων για το σπίτι μόνο με το βάρος του σώματος

Ένα κλασικό σύστημα προπόνησης μόνο με το βάρος του σώματος που μπορείς να εκτελέσεις στο σπίτι ή σε οποιοδήποτε μέρος που δεν είναι εύκολη η πρόσβαση σε ένα γυμναστήριο.
Ασκήσεις με βάρη για δικέφαλους. Πρόγραμμα για σοβαρό όγκο.

Ασκήσεις με βάρη για δικέφαλους. Πρόγραμμα για σοβαρό όγκο.

4 θεμελιώδεις ασκήσεις με βάρη για δικέφαλους, και εξηγούμε το λόγο επιλογής τους. Εφαρμόστε αυτό το πρόγραμμα σε κάθε ημέρα που προπονείτε τους δικέφαλους
Βάλε τέλος στη μυική στασιμότητα με Giant Sets

Βάλε τέλος στη μυική στασιμότητα με Giant Sets

Μήπως ήρθε η ώρα να ταράξεις λίγο τα νερά στις προπονήσεις σου και να βάλεις τέλος στη μυική στασιμότητα; Το παρακάτω είναι ένα απλό αλλά αρκετά δύσκολο στην εκτέλεση πρόγραμμα, που με 3 μόνο έντονες συνεδρίες θα σε φτάσει στα όρια
Προπόνηση μόνο με σύνθετες ασκήσεις

Προπόνηση μόνο με σύνθετες ασκήσεις

Xτυπήσετε με αυτό το πρόγρραμμα γυμναστικής όλες τις μυικές ομάδες με ένα πιο συμπαγή και... οικονομικό τρόπο χρησιμοποιώντας μόνο σύνθετες πολυαρθρικές ασκήσεις.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ FITPRO

Σχετικά με την επιλογή ενός προγράμματος γυμναστικής

Ποιo είναι το καλύτερο πρόγραμμα γυμναστικής για μένα;

Το καλύτερο πρόγραμμα γυμναστικής είναι ένα ευέλικτο πρόγραμμα και ένα πρόγραμμα που απολαμβάνεις να κάνεις. Αυτοί οι δύο παράγοντες συμβάλουν στο να είσαι συνεπής με τις προπονήσεις σου. Η συνέπεια μαζί με τη συνεχή πρόοδο είναι τα δυο στοιχεία που θα σου δώσουν αποτελέσματα.

Πώς προγραμματίζω την προπόνησή μου στο γυμναστήριο;

Δεν υπάρχει ένας τέλειος τρόπος προπόνησης. Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Αν έχεις μόνο 3 μέρες διαθέσιμες τότε ένα από τα full body προγράμματα γυμναστικής που διαθέτουμε είναι προτιμότερο ή ένα με το πρωτόκολλο push/pull/legs. Αν έχεις παραπάνω από 3 μέρες διαθέσιμες σκέψου να διαλέξεις ένα upper/lower split ή ένα καθαρό bro split. Όπως και να 'χει, ποτέ μη διαλέγεις ένα πρόγραμμα που δεν είσαι σίγουρος ότι θα το φέρεις εις πέρας.

Ποια σημεία του σώματος να γυμνάζω κάθε μέρα;

Η απάντηση βρίσκεται στη συχνότητα προπόνησης. Δηλαδή, και πάλι, πόσες μέρες την εβδομάδα μπορείς να διαθέσεις για γυμναστική. Αν θες να πηγαίνεις γυμναστήριο μόνο 3 μέρες δεν υπάρχει πρόβλημα στην επιλογή καθώς έχεις σίγουρα μια μέρα ενδιάμεσα για ξεκούραση. Αν θέλεις όμως να γυμνάζεσαι 4 ή περισσότερες μέρες απέφυγε όσο μπορείς να γυμνάσεις στήθος και ώμους σε διαδοχικές ημέρες, όπως επίσης πλάτη και πόδια. Βάλε κάτι άλλο ενδιάμεσα σε αυτές τις μέρες ή ξεκουράσου.

Τι πρέπει να κάνει ένας αρχάριος στο γυμναστήριο;

Το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις ως αρχάριος στο γυμναστήριο είναι να αναζητήσεις τη βοήθεια ενός γυμναστή για να σε βοηθήσει να μάθεις την κατάλληλη τεχνική εκτέλεσης κάθε άσκησης. Μη ντρέπεσαι να ρωτήσεις, μη φοβάσαι ότι θα εκτεθείς. Όλοι από κάπου ξεκινάνε. Ξεκίνα με βασικές ασκήσεις σε όργανα γυμναστικής και με λίγα ελεύθερα βάρη. Μάθε να εκτελείς κάθε άσκηση με ασφάλεια. Μη βιάζεσαι να βάλεις κιλά. Αυτά θα έρθουν με το χρόνο. Μη βιάζεσαι να εκτελέσεις πιο δύσκολα προγράμματα γυμναστικής. Θα έρθει ο καιρός τους.

Ποιο είναι το καλύτερο πρόγραμμα γυμναστικής για αρχάριους;

Αναλόγως πόσο "αρχάριος" θεωρείται. Αν μιλάμε για μηδενική εμπειρία με ασκήσεις γυμναστηρίου τότε θα πάμε σε ένα 3ήμερο εισαγωγικό πρόγραμμα με ασκήσεις σε όργανα. Αυτά συνήθως είναι full body. Αν έχουμε να κάνουμε με έναν άνθρωπο που έχει έστω κάποια προηγούμενη εμπειρία αλλά μεγάλη αποχή από τα βάρη θα πάμε σε ένα 3ήμερο ή 4ήμερο το πολύ πρόγραμμα προσαρμογής με βασικές ασκήσεις που θα περιλαμβάνουν ένα συνδυασμό οργάνων, τροχαλιών και λίγων ελευθέρων βαρών. Αυτά μπορεί να είναι είτε full body ή upper/lower splits. Στο EnSomati θα βρείς αρκετά προγράμματα γυμναστικής που μπορούν να σε βοηθήσουν στα πρώτα σου βήματα στο γυμναστήριο.

Είναι κακό να πηγαίνω στο γυμναστήριο κάθε μέρα;

Αν δεν είσαι διαγωνιστικός αθλητής που πάει για μετάλλιο δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνεις κάθε μέρα στο γυμναστήριο. Αν θες να χτυπιέσαι κάθε μέρα της εβδομάδας στα βάρη δεν θα το συνιστούσαμε, ακόμα και για έναν προχωρημένο. Θα πρέπει να δώσεις χρόνο στο σώμα σου να αναρρώνει από τις προπονήσεις. Μπορείς να χωρίσεις τις ημέρες της εβδομάδας σε ημέρες αερόβιας προπόνησης και ημέρες προπόνησης με βάρη. Γενικά, 3 ως 5 ημέρες το πολύ είναι η ιδανική συχνότητα σχεδόν για όλους. Στο EnSomati έχουμε αρκετά τέτοια προγράμματα γυμναστικής.

Τι να κάνω όταν δεν πηγαίνω γυμναστήριο;

Ξεκουράσου όσο μπορείς καλύτερα. Μπορείς όμως να κάνεις μια ελαφριά δραστηριότητα που δεν θα προκαλέσει μεγάλο στρες στους μύες σου. Μια βόλτα με τα πόδια ή το ποδήλατο στην πόλη είναι καλή ιδέα. Γιόγκα ή ενεργές διατάσεις στο σπίτι είναι επίσης πολύ ωφέλιμα για την ανάρρωση του σώματος.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.