ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΔΙΑ

Δες όλες τις ασκήσεις για πόδια χωρισμένες σε γλουτούς, τετρακέφαλους και τους δικέφαλους μηριαίους μύες, με εικονογράφηση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΗΡΩΝ


Ο τετρακέφαλος μηριαίος μυς είναι ο μεγαλύτερος μυς της πρόσθιας μοίρας των μηρών και συμβάλει στην έκταση της κνήμης, στην σταθεροποίηση του γόνατος και στην κάμψη του ισχίου, ενώ ο δικέφαλος μηριαίος μυς βρίσκεται όπισθεν του μηρού και συμβάλει στην κάμψη και έξω στροφή της κνήμης, καθώς και στην έκταση του μηρού. Κάθε κάμψη του ποδιού ενεργοποιεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τους παραπάνω μύες. Η συγκεκριμένη ενότητα περιλαμβάνει ασκήσεις για πόδια που στοχεύουν περισσότερο στο μπροστινό ή το πίσω μέρος του ποδιού. Στην ενότητα των γλουτών που ακολουθεί έχουμε συμπεριλάβει ασκήσεις που στοχεύουν στην συνολική εκγύμναση όλου του ποδιού.

Άκαμπτες άρσεις θανάτου

Κάμψεις μηριαίων δικεφάλων με αλτήρα

Βαθύ κάθισμα με το ένα πόδι – Split Squat

Άκαμπτες άρσεις θανάτου με αλτήρες

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Πρέσα 45 μοιρών για πόδια

Ξαπλωτές κάμψεις δικέφαλων μηριαίων στο όργανο

Καθιστές κάμψεις δικέφαλων μηριαίων στο όργανο

Ημικάθισμα στο smith

Ημικάθισμα στο smith

Ημικάθισμα με αλτήρες

Ημικάθισμα με αλτήρες

Split Squat χωρίς βάρος

Split Squat χωρίς βάρος

Πρόγραμμα γυμναστικής στο κινητό ή τυπωμένο σε χαρτί

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΛΟΥΤΙΑΙΩΝ


Στην πλειονότητά τους οι ασκήσεις που γυμνάζουν τους γλουτούς έχουν να κάνουν με κάποια κάμψη του γονάτου. Αναπόφευκτα λοιπόν, όλες αυτές οι ασκήσεις θα γυμνάσουν ταυτόχρονα και τους μηριαίους τετρακέφαλους. Παρακάτω περιλαμβάνονται όλες οι ασκήσεις που απομονώνουν τους γλουτούς καθώς και καθολικές ασκήσεις ποδιών όπως τα γνωστά σε όλους Βαθιά Καθίσματα.

Βαθύ κάθισμα – Squat

Μπροστινό βαθύ κάθισμα

Βαθύ κάθισμα τύπου σούμο

Προβολές με αλτήρες

Προβολές με μπάρα

Βαθύ κάθισμα με αλτήρες

Λακτίσματα γλουτιαίων στο μηχάνημα

Λακτίσματα γλουτιαίων στο μηχάνημα

Βαθύ κάθισμα με αλτήρες στους ώμους

Βαθύ κάθισμα με αλτήρες στους ώμους

Λακτίσματα γλουτιαίων

Λακτίσματα γλουτιαίων

Άρσεις γοφών με μπάρα

Άρσεις γοφών με μπάρα

Βαθύ κάθισμα με αναπήδηση - Jump Squat

Βαθύ κάθισμα με αναπήδηση – Jump Squat

Βαθύ κάθισμα τύπου σούμο - Sumo Squat

Βαθύ κάθισμα τύπου σούμο – Sumo Squat

Βαθύ κάθισμα χωρίς βάρος

Βαθύ κάθισμα χωρίς βάρος

Προβολές χωρίς βάρος

Προβολές χωρίς βάρος

Άρσεις ισχίων χωρίς βάρος

Άρσεις ισχίων χωρίς βάρος

Γέφυρα

Γέφυρα

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.