ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΔΙΑ

Όλες οι ασκήσεις για τους μύες των ποδιών που περιλαμβάνουν τους γλουτούς, τον τετρακέφαλο και τους δικέφαλους μηριαίους μύες, με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΗΡΩΝ


Ο τετρακέφαλος μηριαίος μυς είναι ο μεγαλύτερος μυς της πρόσθιας μοίρας των μηρών και συμβάλει στην έκταση της κνήμης, στην σταθεροποίηση του γόνατος και στην κάμψη του ισχίου, ενώ ο δικέφαλος μηριαίος μυς βρίσκεται όπισθεν του μηρού και συμβάλει στην κάμψη και έξω στροφή της κνήμης, καθώς και στην έκταση του μηρού. Κάθε κάμψη του ποδιού ενεργοποιεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τους παραπάνω μύες. Η συγκεκριμένη ενότητα περιλαμβάνει ασκήσεις ποδιών που στοχεύουν περισσότερο στο μπροστινό ή το πίσω μέρος του ποδιού. Στην ενότητα των γλουτών που ακολουθεί έχουμε συμπεριλάβει ασκήσεις που στοχεύουν στην συνολική εκγύναση όλου του ποδιού.

Άκαμπτες άρσεις θανάτου

Κάμψεις μηριαίων δικεφάλων με αλτήρα

Βαθύ κάθισμα με το ένα πόδι – Split Squat

Άκαμπτες άρσεις θανάτου με αλτήρες

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Πρέσα 45 μοιρών για πόδια

Ξαπλωτές κάμψεις δικέφαλων μηριαίων στο όργανο

Καθιστές κάμψεις δικέφαλων μηριαίων στο όργανο

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΛΟΥΤΙΑΙΩΝ


Στην πλειονότητά τους οι ασκήσεις που γυμνάζουν τους γλουτούς έχουν να κάνουν με κάποια κάμψη του γονάτου. Αναπόφευκτα λοιπόν, όλες αυτές οι ασκήσεις θα γυμνάσουν ταυτόχρονα και τους μηριαίους τετρακέφαλους. Παρακάτω περιλαμβάνονται όλες οι ασκήσεις που απομονώνουν τους γλουτούς καθώς και καθολικές ασκήσεις ποδιών όπως τα γνωστά σε όλους Βαθιά Καθίσματα.

Βαθύ κάθισμα - Squat

Μπροστινό βαθύ κάθισμα

Βαθύ κάθισμα τύπου σούμο

Προβολές με αλτήρες

Προβολές με μπάρα

Βαθύ κάθισμα με αλτήρες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα