Πρέσα 45 μοιρών

Πρέσα 45 μοιρών για πόδια

Πρέσα 45 μοιρών

Είδος άσκησης: Σϋνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Όργανο γυμναστικής
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ρυθμίστε το βάρος που χρειάζεστε για την άσκηση και καθίστε στο όργανο με την πλάτη στις 45 μοίρες.
  • Τοποθετείστε τα πόδια σας στην πλατφόρμα με άνοιγμα ίσο ή λίγο μεγαλύτερο από αυτό των ώμων.
  • Τα γόνατα θα πρέπει να βρίσκονται σε στάση ημι-οκλαδόν (90 μοίρες). Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Κρατώντας γερά το όργανο από τις πλαϊνές λαβές, εισπνέυστε και εκτείνετε τα πόδια σας προς τα πάνω.
  • Παύση για 1 δευτ. και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε.

Η πλάτη και οι γοφοί θα πρέπει να εφάπτονται στην πρέσα 45 μοιρών καθ’ όλη τη διάρκεια της κίνησης. Δεν χρειάζεται να κάμψετε τα γόνατά σας λιγότερο από ημι-οκλαδόν. Αναλόγως με τη θέση των ποδιών στην πλατφόρμα, δίνετε μια ελαφριά έμφαση στις μοίρες του τετρακέφαλου. Με μεγαλύτερο άνοιγμα δίνετε έμφαση στις εσωτερικές μοίρες του μηρού, με μικρότερο άνοιγμα, στις εξωτερικές μοίρες.

Σημειώσεις για τον τετρακέφαλο μηριαίο

Ο τετρακέφαλος μηριαίος είναι ο μεγαλύτερος μυς του μηρού και του ποδιού σε σύνολο. Συμβάλει στην κάμψη του ισχίου, στην έκταση του ποδιού και την σταθεροποίηση του γοντάτου. Επιπλέον, ο τετρακέφαλος είναι από τους πιο δυνατούς μύες στο σώμα μας, ικανός να σηκώσει έως και 2 φορές το βάρος ενός φυσιολογικού ανθρώπου.

Όντας μια από τις μεγαλύτερες μυικές ομάδες, αυτό σημαίνει ότι η εκγύμνασή του μηριαίου τετρακέφαλου αντλεί μεγάλες ποσότητες ενέργειας από τον οργανισμό. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που αποθαρρύνουν τον ασκούμενο να γυμνάσει αυτή την μυική ομάδα τακτικά και αποδοτικά. Ωστόσο, η εκγύμναση των τετρακέφαλων συμβάλει τα μέγιστα στον μεταβολικό ρυθμό και συνεπώς στο κάψιμο περισσότερων θερμίδων.

Άλλα σημαντικά οφέλη της τακτικής εκγύμνασης των μυών των ποδιών περιλαμβάνουν την συνολική ανάπτυξη των μυών του υπόλοιπου σώματος με την απελευθέρωση μεγάλων ποσοτήτων της πολύτιμης αυξητικής ορμόνης. Επίσης, δυναμώνουν οι συνδέσμοι στα γόνατα και τους γοφούς κάνοντάς σας λιγότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς. Αλλά και βελτιώνεται η συνολική αερόβια ικανότητα του ασκούμενου, όπως και αθλητική απόδοση σε ανθρώπους όλων των αθλημάτων.

Σαν ένα έξτρα μπόνους σκεφτείτε τους τετρακέφαλούς σας ως τα «ένσημα» που κόβετε για τη «σύνταξή» σας. Όσο περισσότερο τους γυμνάζετε, τόσο ποιοτικότερη θα καταστεί η ζωή σας στο μέλλον.


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Άρσεις γοφών με μπάρα

Άρσεις γοφών με μπάρα

Ροκανίσματα σε επικλινή πάγκο

Ροκανίσματα σε επικλινή πάγκο

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Ημικάθισμα με αλτήρες

Ημικάθισμα με αλτήρες

Άκαμπτες άρσεις θανάτου με αλτήρες

Άκαμπτες άρσεις θανάτου με αλτήρες

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.