ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Άρσεις κορμού-ποδιών

Άρσεις κορμού-ποδιών (V Up)

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Τα χέρια σε πλήρη έκταση πάνω από το κεφάλι όπως και τα πόδια. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Σηκώστε ταυτόχρονα όσο μπορείτε τα πόδια χωρίς να λυγίζετε τα γόνατα, ενώ ταυτόχρονα σηκώνετε και όλο τον κορμό.
  • Προσπαθήστε να φέρετε τα δάχτυλα των χεριών σας να ακουμπήσουν τις μύτες των ποδιών σας.
  • Παύση για 1 δευτ. και εκπνονή καθώς επιστρέφετε στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε

Προσπαθήστε για αρχή να εκτελέσετε την άσκηση με λίγο λυγισμένα γόνατα. Δεν είναι ανάγκη να έρθουν δάχτυλα χεριών και ποδιών σε πλήρη επαφή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Άρσεις κορμού-ποδιών (V Up)

Άρσεις κορμού-ποδιών (V Up)

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα