Άρσεις κορμού-ποδιών (V Up)

Άρσεις κορμού-ποδιών

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξάπλωσε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Τα χέρια σε πλήρη έκταση πάνω από το κεφάλι όπως και τα πόδια. Αυτή είναι η αρχική σου θέση
  • Σήκωσε ταυτόχρονα όσο μπορείς τα πόδια χωρίς να λυγίζεις τα γόνατα, ενώ ταυτόχρονα σηκώνεις και όλο τον κορμό.
  • Προσπάθησε να φέρεις τα δάχτυλα των χεριών σου να ακουμπήσουν τις μύτες των ποδιών σου
  • Παύση για 1 δευτ. και εκπνονή καθώς επιστρέφεις στην αρχική σου θέση
  • Επανάλαβε

Προσπάθησε για αρχή να εκτελέσεις την άσκηση με λίγο λυγισμένα γόνατα. Δεν είναι ανάγκη να έρθουν δάχτυλα χεριών και ποδιών σε πλήρη επαφή.


Γυμναστική στο σπίτι Fitpro

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Κατέβασε ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά!

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.