ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Άρσεις κορμού-ποδιών

Άρσεις κορμού-ποδιών (V Up)

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Τα χέρια σε πλήρη έκταση πάνω από το κεφάλι όπως και τα πόδια. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Σηκώστε ταυτόχρονα όσο μπορείτε τα πόδια χωρίς να λυγίζετε τα γόνατα, ενώ ταυτόχρονα σηκώνετε και όλο τον κορμό.
  • Προσπαθήστε να φέρετε τα δάχτυλα των χεριών σας να ακουμπήσουν τις μύτες των ποδιών σας.
  • Παύση για 1 δευτ. και εκπνονή καθώς επιστρέφετε στην αρχική σας θέση.
  • Επαναλάβετε

Προσπαθήστε για αρχή να εκτελέσετε την άσκηση με λίγο λυγισμένα γόνατα. Δεν είναι ανάγκη να έρθουν δάχτυλα χεριών και ποδιών σε πλήρη επαφή.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ρώσικες συστροφές

Ρώσικες συστροφές

Ξαπλωτές άρσεις γοφού με λυγιστά γόνατα

Ξαπλωτές άρσεις γοφού με λυγιστά γόνατα

Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα

Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα