Άρσεις γοφών με μπάρα

Άρσεις γοφών με μπάρα

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μείζων γλουτιαίος
Εξοπλισμός: Μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Mέτριο

  • Ακούμπα την πλάτη σου σε μια επενδεδυμένη επιφάνεια ενός πάγκου με τα πόδια μπροστά και τα γόνατα λυγισμένα. Βεβαιώσου ότι η πλάτη βρίσκεται σε ασφαλή και σταθερή θέση.
  • Τοποθέτησε μια μπάρα στο άνω μέρος των μηρών
  • Εστιάζοντας την ένταση στους γλουτούς, σήκωσε τους γοφούς προς τα πάνω με μια εκρηκτική κίνηση
  • Συνέχισε μέχρι να αισθανθείς τους γλουτούς να σφίγγουν
  • Χαμηλώστε αργά και σταθερά στην αρχική θέση
  • Επανέλαβε

Δοκίμασε πρώτα την κίνηση χωρίς βάρος ώστε να την συνηθίσεις. Προσπάθησε να μην σηκώνεις το βάρος με τους μηρούς. Επικεντρώσου στην σύσπαση των γλουτιαίων μυών.


Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Έχουμε όλα τα εργαλεία για να χτίσεις το σώμα που θες

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.