Ημικάθισμα στο smith

Ημικάθισμα στο smith

Είδος άσκησης: Σϋνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μείζων γλουτιαίος
Εξοπλισμός: Smith
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Ρυθμίστε την μπάρα στο smith στο ύψος των ώμων και πρόσθεσε το επιθυμητό βάρος
  • Τοποθετήσου στο κέντρο του οργάνου με την μπάρα να ακουμπά στους ώμους σου
  • Σήκωσε ελαφρά για να απασφαλίσεις την μπάρα και φέρε τα πέλματα των ποδιών σου λίγο πιο μπροστά από την ευθεία της μπάρας στο άνοιγμα των ώμων. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης
  • Εισέπνευσε και σφίξε την κοιλιά κατεβάζοντας το σώμα καθέτως σε μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση
  • Συνέχισε μέχρι οι μηροί να έχουν έρθει παράλληλοι με το πάτωμα και με μια εκρηκτική κίνηση ανέβα προς τα πάνω, στην αρχική σου θέση
  • Επανέλαβε

Λόγω της περιοριστικής κίνησης της μπάρας, σε αυτή την άσκηση δεν προτάσσουμε τους γλουτούς προς τα πίσω, καθώς δεν είμαστε σε θέση να γείρουμε προς τα μπροστά όπως σε ένα ελεύθερο squat. Αυτή η άσκηση κατά συνέπεια στοχεύει πρωτίστως τους τετρακέφαλους και δευτερευόντως τους γλουτούς.


Χτίσε μυς. Χάσε βάρος. Go Fitpro.

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.