ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ποδήλατο στον αέρα
Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Ορθός κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα ή σε ένα πάγκο
  • Τοποθετήστε τις παλάμες πίσω από το κεφάλι και σηκώστε τα πόδια σας στον αέρα
  • Οι μηροί θα πρέπει να είναι κάθετοι με το πάτωμα
  • Ανασηκώστε την πλάτη περιστρέφοντας τον κορμό προς τη μια πλευρά ενώ ταυτόχρονα το πόδι της πλευράς που ανασηκώνεται θα φευγει μπροστά
  • Χωρίς να κατεβάσετε την πλάτη στο πάτωμα, περιστρέψτε τον κορμό από την άλλη πλευρά εναλλάσσοντας πόδια
  • Επαναλάβατε μέχρι να νιώσετε το γνωστό κάψιμο στην περιοχή

Η κίνηση γίνεται με ροή χωρίς παύση. Εναλλάσσετε πόδια σαν να κάνετε ποδήλατο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ροκανίσματα με συστροφή στον πάγκο

Ροκανίσματα με συστροφή στον πάγκο

Πλάγια σανίδα

Πλάγια σανίδα

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα