ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Συμβουλές προπόνησης με βάρη, αερόβιας προπόνησης και άρθρα για πρόληψη και αθλητική αποκατάσταση


ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Επανένταξη στα βάρη
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ

Επανένταξη στα βάρη μετά από περίοδο αποχής

Η επιθυμία να βρεις γρήγορα τον παλιό σου εαυτό στο γυμναστήριο είναι απολύτως κατανοητή. Πραγματικά, δεν υπάρχει κάτι λάθος σε αυτή την σκέψη, μόνο που θα πρέπει να δράσεις έξυπνα και με ένα καθαρό πλάνο κατά νου.

ΝΕΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
Οι 5 καλύτερες ασκήσεις για μια μεγάλη και στιβαρή πλάτη

Οι 5 καλύτερες ασκήσεις για μια μεγάλη και στιβαρή πλάτη

Μάθε ποιες είναι οι 5 καλύτερες και σημαντικότερες ασκήσεις για πλάτη που μπορείς να κάνεις σε μια αποδοτική προπόνηση για μέγιστα αποτελέσματα σε μυικότητα
Πως να δημιουργήσεις ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής βήμα προς βήμα

Πως να δημιουργήσεις ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής βήμα προς βήμα

Πως να φτιάξεις ένα σωστό πρόγραμμα γυμναστικής ιδανικό για τους στόχους σου. Μάθε ποιες ασκήσεις να επιλέξεις με αυτόν τον αναλυτικό οδηγό του EnSomati και γίνε εξπέρ στην κατάρτιση προγραμμάτων!
Πόσες ημέρες την εβδομάδα πρέπει να γυμνάζομαι για μέγιστα μυικά κέρδη;

Πόσες ημέρες την εβδομάδα πρέπει να γυμνάζομαι για μέγιστα μυικά κέρδη;

Πόσο συχνά πρέπει να πηγαίνω στο γυμναστήριο; Πόσες ημέρες την εβδομάδα πρέπει να σηκώνω βάρη; Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε τι λένε οι έρευνες πίσω από τη συχνότητα γυμναστικής για ιδανικά αποτελέσματα σε μυικότητα.
Πόσα σετ ανά προπόνηση πρέπει να κάνουμε για να χτίσουμε μύες

Πόσα σετ ανά προπόνηση πρέπει να κάνουμε για να χτίσουμε μύες

Πόσα σετ ανά προπόνηση πρέπει να κάνει κανείς για βέλτιστα αποτελέσματα σε μυικότητα στο γρηγορότερο δυνατό χρόνο; Εάν θέλετε να μάθετε τι λέει η έρευνα τότε διαβάστε αυτό το άρθρο
Επανένταξη στα βάρη μετά από περίοδο αποχής

Επανένταξη στα βάρη μετά από περίοδο αποχής

Τι θα πρέπει να προσέξεις και τι θα πρέπει ρεαλιστικά να περιμένεις κατά την περίοδο μυικής προσαρμογής σου στο γυμναστήριο για μια πιο ομαλή επανένταξη στα βάρη μετά από περίοδο αποχής
Καθορισμός σωστών στόχων για συνεχή πρόοδο σε μυικότητα

Καθορισμός σωστών στόχων για συνεχή πρόοδο σε μυικότητα

Πόσο συνεπής νομίζεις ότι μπορείς να είσαι απέναντι στους στόχους σου; Ας δούμε πως θα ξεκαθαρίσεις τους στόχους που έχεις θέσει για μια συνεχή πρόοδο σε μυικότητα σε όλο το ταξίδι σου στον χώρο της γυμναστικής.
Προπόνηση με kettlebells: 3 λόγοι για να τα συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου

Προπόνηση με kettlebells: 3 λόγοι για να τα συμπεριλάβεις στο πρόγραμμά σου

Πως ένα μόνο είδος εξοπλισμού μπορεί να βελτιώσει δύναμη, μυικότητα και αντοχή; Μάθε πως η προπόνηση με kettlebells μπορεί να σε βοηθήσει να επιτύχεις τους στόχους σου.
Πως να φτιάξεις το δικό σου πρόγραμμα γυμναστικής σε 5 απλά βήματα

Πως να φτιάξεις το δικό σου πρόγραμμα γυμναστικής σε 5 απλά βήματα

Διάβασε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις και τι πρέπει να προσέξεις ώστε το πρόγραμμα γυμναστικής που θες να φτιάξεις να είναι πλήρες και αποτελεσματικό

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

EnSomati Fitpro

Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Κατέβασε προγράμματα γυμναστικής σχεδιασμένα για τους δικούς σου στόχους. Γυμνάσου με πρόγραμμα. Γυμνάσου σωστά.


μάθε πως να χτίσεις μύες

Μάθε πως να χτίσεις μύες

Απλά και αποτελεσματικά


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ


EnSomati Mealpro

Προγράμματα διατροφής για απώλεια βάρους ή χτίσιμο μυικής μάζας, ειδικά σχεδιασμένα για αθλητική απόδοση, υγεία και ευεξία.

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.