Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Στάσου όρθιος δίπλα από μια τροχαλία έχοντας προσαρτήσει μια μονή λαβή
  • Κράτησε την λαβή πλαγίως με τον κορμό σε ελαφριά κλίση προς τις πλάκες του οργάνου. Αυτή είναι η αρχική σου θέση
  • Τοποθέτησε το ελεύθερο χέρι στη μέση σου για ισορροπία.
  • Εισέπνευσε και προσπάθησε να άρεις τον κορμό και να τον φέρεις σε όρθια στάση.
  • Επέστρεψε στην αρχική θέση με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση εκπνέοντας ταυτόχρονα
  • Επανάλαβε

Μην συστρέφεις τον κορμό και μην κουνάς τους γοφούς σου. Προσπάθησε να μη τραβήξεις το βάρος με χέρια σου, παρά με τους πλάγιους κοιλιακούς.


Χτίσε μυς. Χάσε βάρος. Go Fitpro.

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Κάμψεις κορμού στην τροχαλία από ψηλή θέση

Κάμψεις κορμού στην τροχαλία από ψηλή θέση

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Προσαγωγές ισχίου στο όργανο

Ημικάθισμα με αλτήρες

Ημικάθισμα με αλτήρες

Ρώσικες συστροφές

Ρώσικες συστροφές

follow ensomati
follow ensomati @ instagram
Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.