Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Στάσου όρθιος δίπλα από μια τροχαλία έχοντας προσαρτήσει μια μονή λαβή
  • Κράτησε την λαβή πλαγίως με τον κορμό σε ελαφριά κλίση προς τις πλάκες του οργάνου. Αυτή είναι η αρχική σου θέση
  • Τοποθέτησε το ελεύθερο χέρι στη μέση σου για ισορροπία.
  • Εισέπνευσε και προσπάθησε να άρεις τον κορμό και να τον φέρεις σε όρθια στάση.
  • Επέστρεψε στην αρχική θέση με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση εκπνέοντας ταυτόχρονα
  • Επανάλαβε

Μην συστρέφεις τον κορμό και μην κουνάς τους γοφούς σου. Προσπάθησε να μη τραβήξεις το βάρος με χέρια σου, παρά με τους πλάγιους κοιλιακούς.


Χτίσε μυς. Χάσε βάρος. Go Fitpro.

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Κάμψεις μηριαίων δικεφάλων με αλτήρα

Κάμψεις μηριαίων δικεφάλων με αλτήρα

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Εκτάσεις τετρακεφάλων στο όργανο

Λακτίσματα γλουτιαίων στο μηχάνημα

Λακτίσματα γλουτιαίων στο μηχάνημα

Γονατιστά ροκανίσματα στην τροχαλία

Γονατιστά ροκανίσματα στην τροχαλία

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων στο όργανο

Βαθύ κάθισμα με αλτήρες στους ώμους

Βαθύ κάθισμα με αλτήρες στους ώμους

Ensomati Mealpro
Ensomati Mealpro

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Μάθε πως να χάσεις βάρος

Μάθε πως να χάσεις βάρος

Σωστά και εύκολα

Μάθε πως να χάσεις βάρος

Μάθε πως να χάσεις βάρος

Σωστά και εύκολα

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.