ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Δευτερεύουσα: –
Εξοπλισμός: Τροχαλία
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε όρθιοι δίπλα από μια τροχαλία έχοντας προσαρτήσει μια μονή λαβή
  • Κρατήστε την λαβή πλαγίως με τον κορμό σε ελαφριά κλίση προς τις πλάκες του οργάνου. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Τοποθετήστε το ελεύθερο χέρι στη μέση σας για ισορροπία.
  • Εισπνεύστε και προσπαθήστε να άρετε τον κορμό και να τον φέρετε σε όρθια στάση.
  • Επιστρέψτε στην αρχική σας θέση με μια αργή και ελεγχόμενη κίνηση εκπνέοντας ταυτόχρονα.
  • Επαναλάβετε.

Μην συστρέφετε τον κορμό και μην κουνάτε τους γοφούς σας. Προσπαθήστε να μη τραβήξετε το βάρος με χέρια σας, παρά με τους πλάγιους κοιλιακούς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα

Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών

Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα

Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα