Άρσεις γαστροκνημίων στο smith

Άρσεις γαστροκνημίων στο smith

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Εξοπλισμός: Smith
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Τοποθέτησε ένα step ακριβώς στο κέντρο του smith και λίγο πιο μπροστά από την ευθεία της μπάρας
  • Ανέβα στο step με τα πόδια σε μια σχετικά στενή στάση στερεώνοντας την μπάρα καλά πίσω στους ώμους σου
  • Ανασήκωσε την μπάρα και απελευθέρωσέ την από smith χαμηλώνοντας όσο μπορείς πιο κάτω τις φτέρνες μέχρι να νιώσεις ένα τράβηγμα στον γαστροκνήμιο. Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Ανασήκωσε αργά και σταθερά, όσο ψηλά μπορείς τις φτέρνες και σφίξτε τους μύες της γάμπας
  • Παύση για 2 δευτ. και επέστρεψε στην αρχική θέση
  • Επανάλαβε

Σκοπός σου είναι να συσπάσεις όσο περισσότερο γίνεται το γαστροκνήμιο, όχι να φορτώσεις τα άπειρα κιλά.


Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Έχουμε όλα τα εργαλεία για να χτίσεις το σώμα που θες

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.