ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΑΜΠΕΣ

Εικονογραφημένες ασκήσεις για γάμπες, που περιλαμβάνουν τους γαστροκνήμιους, υποκνημίδιους και περοναίους μύες, με αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Δευτερεύουσα: Υποκνημίδιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Καθίστε μπροστά από έναν πάγκο έχοντας μια μπάρα πάνω στα γόνατά σας, στην οποία έχετε προσαρτήσει ένα μαξιλάρι.
  • Κρατήστε σταθερά την μπάρα και έχετε τα πόδια σας κλειστά, ενώ τα πέλματα πατάνε σταθερά στο πάτωμα. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Ανασηκώστε όσο ψηλά μπορείτε τις φτέρνες και σφίξτε τους μύες της γάμπας.
  • Παύση για 2 δευτ. και έπειτα επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε.

Αν επιθυμείτε τοποθετείστε έναν δίσκο μπροστά σας και ακουμπήστε τον με τις μύτες των ποδιών σας, ώστε κατά την κάθοδο να καμφθεί ακόμα καλύτερα ο υποκνημίδιος.

Ασκήσεις με ελεύθερα βάρη, Ασκήσεις με μπάρες, Γαστροκνήμιος μυς, Δυναμικές ασκήσεις, Μονοαρθρικές ασκήσεις

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα