Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Καθιστές άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Κάθισε μπροστά από έναν πάγκο έχοντας μια μπάρα πάνω στα γόνατα, στην οποία έχεις προσαρτήσει ένα μαξιλάρι.
  • Κράτησε σταθερά την μπάρα και έχε τα πόδια σου κλειστά, ενώ τα πέλματα πατάνε σταθερά στο πάτωμα. Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Ανασήκωσε όσο ψηλά μπορείς τις φτέρνες και σφίξτε τους μύες της γάμπας
  • Παύση για 2 δευτ. και έπειτα επέστρεψε στην αρχική θέση.
  • Επανάλαβε

Αν επιθυμείς τοποθέτησε έναν δίσκο μπροστά σου και ακούμπησε τον με τις μύτες των ποδιών σου, ώστε κατά την κάθοδο να καμφθεί ακόμα καλύτερα ο υποκνημίδιος.


ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

Πρέσα 45 μοιρών για πόδια

Πρέσα 45 μοιρών

Όρθιες άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Όρθιες άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Συστροφές κορμού σε επικλινή πάγκο

Συστροφές κορμού σε επικλινή πάγκο

Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα

Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα

Γονατιστά ροκανίσματα στην τροχαλία

Γονατιστά ροκανίσματα στην τροχαλία

Ρώσικες συστροφές

Ρώσικες συστροφές

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.