ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΑΜΠΕΣ

Εικονογραφημένες ασκήσεις για γάμπες, που περιλαμβάνουν τους γαστροκνήμιους, υποκνημίδιους και περοναίους μύες, με αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Όρθιες άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Όρθιες άρσεις γαστροκνημίων με μπάρα

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Στάσου όρθιος κρατώντας μια μπάρα στους ώμους σου. Αυτή είναι η αρχική θέση
  • Ανασήκωσε όσο ψηλά μπορείς τις φτέρνες και σφίξτε τους μύες της γάμπας
  • Παύση για 2 δευτ. και επιστροφή στην αρχική θέση
  • Επανάλαβε.

Αν επιθυμείς τοποθέτησε έναν δίσκο μπροστά σου ή ένα στεπ και ακουμπήσε τον με τις μύτες των ποδιών σου, ώστε κατά την κάθοδο να καμφθεί ακόμα καλύτερα ο υποκνημίδιος. Η άσκηση μπορεί να εκτελεστεί κρατώντας δυο αλτήρες στα πλάγια ή με την άρση του ενός ποδιού κρατώντας ένα στήριγμα με το ένα χέρι για ισορροπία.

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.