ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΣΧΙΑ

Όλες οι ασκήσεις για γλουτιαίους και προσαγωγούς μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Βαθύ κάθισμα - Squat

Βαθύ κάθισμα – Squat

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μείζων γλουτιαίος
Δευτερεύουσα: Δικέφαλος μηριαίος, περοναίος, υποκνημίδιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Στηρίξτε μια μπάρα στον ορθοστάτη σε ύψος λίγο παραπάνω από το ύψος της κλείδας.
  • Σκύψτε και φέρτε τον εαυτό σας κάτω από την μπάρα ακουμπώντας την με το κάτω μέρος του αυχένα και τους ώμους.
  • Πιάστε την μπάρα δεξιά αριστερά και σηκώστε την από τους ορθοστάτες
  • Κάντε ένα βήμα πίσω και σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά όσο το άνοιγμα των ώμων σας. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Εισπνεύστε και χαμηλώστε το σώμα σας προτάσσοντας τους γλουτούς προς τα πίσω και το στήθος προς τα μπροστά.
  • Συνεχίστε μέχρι να φτάσετε σε οκλαδόν στάση (μηροί στις 45 μοίρες με το πάτωμα). Παύση για 1 δευτ.
  • Εκπνεύστε και ανυψώστε το σώμα σας στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Τα πέλματα θα πρέπει να είναι κολλημένα στο έδαφος καθ’ όλη τη κίνηση. Μην γέρνετε υπερβολικά προς τα μπροστά. Η συγκεκριμένη άσκηση θέλει άρτια τεχνική και εξάσκηση για να εκτελεστεί σωστά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ρουμάνικες άρσεις θανάτου

Ρουμάνικες άρσεις θανάτου

Προβολές με αλτήρες

Προβολές με αλτήρες

Βαθύ κάθισμα – Squat

Βαθύ κάθισμα – Squat


 

Tags: ,,,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα