ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΣΧΙΑ

Όλες οι ασκήσεις για γλουτιαίους και προσαγωγούς μύες με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Βαθύ κάθισμα - Squat

Βαθύ κάθισμα – Squat

Είδος άσκησης: Αναερόβια, δυναμική, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μείζων γλουτιαίος
Δευτερεύουσα: Δικέφαλος μηριαίος, περοναίος, υποκνημίδιος
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρα
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Στηρίξτε μια μπάρα στον ορθοστάτη σε ύψος λίγο παραπάνω από το ύψος της κλείδας.
  • Σκύψτε και φέρτε τον εαυτό σας κάτω από την μπάρα ακουμπώντας την με το κάτω μέρος του αυχένα και τους ώμους.
  • Πιάστε την μπάρα δεξιά αριστερά και σηκώστε την από τους ορθοστάτες
  • Κάντε ένα βήμα πίσω και σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά όσο το άνοιγμα των ώμων σας. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Εισπνεύστε και χαμηλώστε το σώμα σας προτάσσοντας τους γλουτούς προς τα πίσω και το στήθος προς τα μπροστά.
  • Συνεχίστε μέχρι να φτάσετε σε οκλαδόν στάση (μηροί στις 45 μοίρες με το πάτωμα). Παύση για 1 δευτ.
  • Εκπνεύστε και ανυψώστε το σώμα σας στην αρχική του θέση.
  • Επαναλάβετε.

Τα πέλματα θα πρέπει να είναι κολλημένα στο έδαφος καθ’ όλη τη κίνηση. Μην γέρνετε υπερβολικά προς τα μπροστά. Η συγκεκριμένη άσκηση θέλει άρτια τεχνική και εξάσκηση για να εκτελεστεί σωστά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Βαθύ κάθισμα με αλτήρες

Βαθύ κάθισμα με αλτήρες

Προβολές με μπάρα

Προβολές με μπάρα

Προβολές με αλτήρες

Προβολές με αλτήρες


 

Tags: ,,,,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα