ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα

Πλάγιες κάμψεις κορμού με μπάρα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Πλάγιος κοιλιακός
Εξοπλισμός: Ελεύθερα βάρη, μπάρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Τοποθέτησε μια μπάρα πίσω από τους ώμους σας κρατώντας την παράλληλη με το έδαφος με τη βοήθεια των καρπών σου
  • Έχε τον κορμό ευθύ και τους κοιλιακούς σφιχτούς
  • Γείρε από τη μια πλευρά
  • Συνέχισε να κάμπτεις τον κορμό δίχως να μετακινείς τους γοφούς
  • Μόλις φτάσεις στο σημείο όπου η μέση δεν μπορεί να καμφθεί άλλο γύρισε στην αρχική σου θέση
  • Επαναλάβε από την άλλη πλευρά

Αυτή η άσκηση είναι ιδανική και για ζέσταμα περιστρέφοντας τον κορμό αντί για κάμψη.


Προπόνηση στο σπίτι - Fitpro

Προγράμματα ασκήσεων με ξεκάθαρες οδηγίες

Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ


Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Πλαϊνές κάμψεις κορμού στην τροχαλία

Συστροφές κορμού σε επικλινή πάγκο

Συστροφές κορμού σε επικλινή πάγκο


Ασκήσεις με ελεύθερα βάρη, Ασκήσεις με μπάρες, Καλλισθενικές ασκήσεις, Λοξός κοιλιακός μυς

Θες να χτίσεις μυς;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Γράψε το email σου και θα σου δείξουμε τον τρόπο με 5 δωρεάν μαθήματα σωματικής διάπλασης. Όλη η γνώση του Ensomati για να χτίσεις το σώμα που θες!

Τι θα μάθεις σε αυτή την σειρά 5 μαθημάτων που θα σου σταλεί

Θες οδηγίες σχετικά με το πως να γυμναστείς σωστά; Δεν είσαι ο μόνος. Έπειτα από μεγάλη ζήτηση των αναγνωστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά μαθημάτων που θα σε οδηγήσουν στο σωστό δρόμο της μυικής ανάπτυξης.

Αυτή η σειρά 5 δωρεάν μαθημάτων θα σου μάθει:

  • Πως να χτίσεις μύες με την κατάλληλη μυική διέγερση
  • Πως να επιλέξεις το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής για σένα
  • Πως να εφαρμόσεις βασικές αρχές προπόνησης στο πρόγραμμά σου
  • Πως να υπολογίζεις τις θερμίδες που χρειάζεται να καταναλώνεις
  • Πως να δημιουργήσεις ένα πλάνο διατροφής που θα τροφοδοτεί τους μυς σου
  • Πως να επιλέξεις συμπληρώματα για την υποστήριξη των στόχων σου
  • Πως να παρακολουθείς την πρόοδο που κάνει το σώμα σου καθ'όλη τη διαδρομή

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις; Απλά εισήγαγε το email σου στο παραπάνω πεδίο και το πρώτο μέρος του μαθήματος θα σταλεί αμέσως στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.