ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΑΜΠΕΣ

Εικονογραφημένες ασκήσεις για γάμπες, που περιλαμβάνουν τους γαστροκνήμιους, υποκνημίδιους και περοναίους μύες, με αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Άρσεις γαστροκνημίων στο ένα πόδι με αλτήρα

Άρσεις γαστροκνημίων στο ένα πόδι με αλτήρα

Είδος άσκησης: Απομόνωσης, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Εξοπλισμός: Αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Στάσου όρθιος σε μια ανυψωμένη επιφάνεια ή ένα step κρατώντας έναν αλτήρα στο ένα χέρι
  • Ελευθέρωσε το ένα πόδι από την επιφάνεια ή φέρε το σταυρωτά πίσω από το πόδι που θα γυμνάσεις
  • Κρατήσου για ισορροπία με το άλλο χέρι και χαμήλωσε την φτέρνα όσο πιο πολύ μπορείς προς τα κάτω. Αυτή είναι και η θέση εκκίνησης.
  • Ανασήκωσε την φτέρνα αργά και σταθερά προς τα πάνω μέχρι να νιώσεις τη σύσπαση στο γαστροκνήμιο.
  • Επέστρεψε πάλι αργά και σταθερά στη θέση εκκίνησης
  • Επανάλαβε με το άλλο πόδι μόλις τελειώσεις

Ο αλτήρας που κρατάς θα πρέπει να είναι στην ίδια πλευρά με το πόδι που θα γυμνάσεις!


Γυμναστική στο σπίτι Fitpro

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Κατέβασε ένα πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τους δικούς σου στόχους. Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά!

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.