ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Κρεμαστές άρσεις γοφού

Κρεμαστές άρσεις γοφού

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Πιαστείτε από μια παράλληλη λαβή σε μια δοκό και αφήστε όλο το βάρος του σώματος να αιωρηθεί χωρίς να ακουμπάτε το πάτωμα
  • Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και εισπνεύστε ανασηκώνοντας τα πόδια στον αέρα όσο πιο ψηλά γίνεται με μια εκρηκτική κίνηση
  • Τα γόνατα θα πρέπει να είναι ελαφρά λυγισμένα και κλειστά μεταξύ τους.
  • Όταν φτάσετε τα πόδια σας στο υψηλότερο σημείο που μπορείτε κρατήστε για 1 δευτ.
  • Εκπνεύστε και κατεβάστε τα πόδια σας με μια ελεγχόμενη κίνηση
  • Επαναλάβετε

Δεν πειράζει αν δεν μπορείτε να φέρετε τα πόδια τόσο ψηλά όσο η εικονογράφιση. Προσπαθήστε απλά να ελέγξετε την κίνηση με τους μυς της μέσης δίχως μεγάλη ταλάντωση του κορμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα

Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα

Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Άρσεις κορμού

Άρσεις κορμού


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα