ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Κρεμαστές άρσεις γοφού

Κρεμαστές άρσεις γοφού

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Δύσκολο

  • Πιαστείτε από μια παράλληλη λαβή σε μια δοκό και αφήστε όλο το βάρος του σώματος να αιωρηθεί χωρίς να ακουμπάτε το πάτωμα
  • Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και εισπνεύστε ανασηκώνοντας τα πόδια στον αέρα όσο πιο ψηλά γίνεται με μια εκρηκτική κίνηση
  • Τα γόνατα θα πρέπει να είναι ελαφρά λυγισμένα και κλειστά μεταξύ τους.
  • Όταν φτάσετε τα πόδια σας στο υψηλότερο σημείο που μπορείτε κρατήστε για 1 δευτ.
  • Εκπνεύστε και κατεβάστε τα πόδια σας με μια ελεγχόμενη κίνηση
  • Επαναλάβετε

Δεν πειράζει αν δεν μπορείτε να φέρετε τα πόδια τόσο ψηλά όσο η εικονογράφιση. Προσπαθήστε απλά να ελέγξετε την κίνηση με τους μυς της μέσης δίχως μεγάλη ταλάντωση του κορμού.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Άρσεις κορμού-ποδιών (V Up)

Άρσεις κορμού-ποδιών (V Up)


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα