ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός, τετρακέφαλος μηριαίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο πάτωμα δεξιά και αριστερά έχοντας τα πόδια σε πλήρη έκταση. Αυτή είναι η αρχική σας θέση
  • Κρατώντας κόντρα με τα χέρια σας εισπνεύστε και ανασηκώστε τους γοφούς από το πάτωμα
  • Προσπαθήστε να μη λυγίσετε τα γόνατα καθ΄ όλη τη διάρκεια της άρσης
  • Μόλις νιώσετε ότι έχει γίνει πλήρη σύσπαση των κοιλιακών κάντε μια παύση για 1 δευτ. με τους γοφούς στον αέρα
  • Κατεβάστε γοφούς και πόδια στην αρχική τους θέση εκπνέοντας ταυτόχρονα
  • Επαναλάβετε

Μην ανασηκώνετε την πλάτη από το πάτωμα. Σκοπός της άσκησης είναι να σηκώσετε τους γοφούς μόνο. Αν σας δυσκολεύει η άσκηση μπορείτε να εκτελέσετε τις ξαπλωτές άρσεις γοφού με λυγισμένα γόνατα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Ροκανίσματα στο όργανο κοιλιακών

Ανάποδα ροκανίσματα

Ανάποδα ροκανίσματα


 

Ασκήσεις με το βάρος του σώματος, Καλλισθενικές ασκήσεις, Ορθός κοιλιακός μυς

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα