ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΑΜΠΕΣ

Εικονογραφημένες ασκήσεις για γάμπες, που περιλαμβάνουν τους γαστροκνήμιους, υποκνημίδιους και περοναίους μύες, με αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

bw-donkey-calf-raise

Σκυφτές άρσεις γαστροκνημίων – donkey calf raises

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική, μονοαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Γαστροκνήμιος
Δευτερεύουσα: Υποκνημίδιος, Περοναίος
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Εύκολο

  • Σταθείτε με τα ακροδάχτυλα των ποδιών σε ένα στεπ ή δίσκο και γείρετε προς τα μπροστά στηρίζοντας τα χέρια σε έναν πάγκο.
  • Σιγουρευτείτε ότι η μέση είναι σε ορθή γωνία, οι γάμπες είναι σε πλήρη σύσπαση και εσείς ότι κρατάτε καλή ισορροπία. Αυτή είναι η αρχική θέση.
  • Εισπνεύστε και υψώστε τις φτέρνες σας όσο πιο ψηλά μπορείτε.
  • Σφίξτε όσο πιο πολύ μπορείτε κατά την ανύψωση.
  • Παύση για 2 δευτ. και επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  • Επαναλάβετε.

Tags: ,,

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα