Ημικάθισμα με αλτήρες

Ημικάθισμα με αλτήρες

Είδος άσκησης: Σύνθετη, πολυαρθρική
Κύρια μυική ομάδα: Τετρακέφαλος μηριαίος, μείζων γλουτιαίος
Εξοπλισμός: Αλτήρες
Επίπεδο δυσκολίας: Eύκολο

  • Στάσου όρθιος κρατώντας δυο αλτήρες σε κάθε χέρι, με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων
  • Εισέπνευσε και χαμήλωσε το σώμα προτάσσοντας τους γλουτούς ελαφρώς προς τα πίσω και το στήθος προς τα μπροστά
  • Συνέχισε μέχρι να φτάσεις σε ημι-οκλαδόν στάση, δηλαδή μέχρι οι μηροί να έρθουν παράλληλοι το πάτωμα.
  • Παύση για 1 δευτ. Εξέπνευσε και ανύψωσε το σώμα στην αρχική του θέση
  • Επανάλαβε

Αυτή η άσκηση στοχεύει περισσότερο τους τετρακέφαλους μηριαίους, λόγω του ότι δεν χαμηλώνουμε πιο κάτω από την παράλληλη και έτσι δεν ενεργοποιούνται πλήρως οι γλουτιαίοι. Τα πέλματα θα πρέπει να είναι κολλημένα στο έδαφος καθ’ όλη τη κίνηση. Μην γέρνεις υπερβολικά προς τα μπροστά.


Προπόνηση στο σπίτι - Fitpro

Προγράμματα ασκήσεων με ξεκάθαρες οδηγίες

Δες τι είναι να κάνεις και κάντο σωστά

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.