ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ανάποδα ροκανίσματα

Ανάποδα ροκανίσματα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο πάτωμα με τα χέρια και σηκώστε τα πόδια σας στον αέρα
  • Οι μηροί θα πρέπει να είναι κάθετοι με το πάτωμα. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Κρατώντας κόντρα με τα χέρια σας εισπνεύστε και ανασηκώστε τους γοφούς και τη μέση σας από το πάτωμα
  • Μόλις νιώσετε ότι έχει γίνει πλήρη σύσπαση των κοιλιακών κάντε μια παύση για 1 δευτ. με τους γοφούς στον αέρα
  • Κατεβάστε γοφούς και πόδια στην αρχική τους θέση εκπνέοντας ταυτόχρονα
  • Επαναλάβετε

Τα γόνατα θα πρέπει να διατηρούν την αρχική τους γωνία καθ΄ όλη τη διάρκεια της άρσης. Η πλάτη θα πρέπει να εφάπτεται με το πάτωμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Σανίδα

Σανίδα

Συστροφές κορμού σε επικλινή πάγκο

Συστροφές κορμού σε επικλινή πάγκο

Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα

Πλαϊνές κάμψεις κορμού με αλτήρα


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα