ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ανάποδα ροκανίσματα

Ανάποδα ροκανίσματα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Δευτερεύουσα: Πλάγιος κοιλιακός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξαπλώστε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο πάτωμα με τα χέρια και σηκώστε τα πόδια σας στον αέρα
  • Οι μηροί θα πρέπει να είναι κάθετοι με το πάτωμα. Αυτή είναι η αρχική σας θέση.
  • Κρατώντας κόντρα με τα χέρια σας εισπνεύστε και ανασηκώστε τους γοφούς και τη μέση σας από το πάτωμα
  • Μόλις νιώσετε ότι έχει γίνει πλήρη σύσπαση των κοιλιακών κάντε μια παύση για 1 δευτ. με τους γοφούς στον αέρα
  • Κατεβάστε γοφούς και πόδια στην αρχική τους θέση εκπνέοντας ταυτόχρονα
  • Επαναλάβετε

Τα γόνατα θα πρέπει να διατηρούν την αρχική τους γωνία καθ΄ όλη τη διάρκεια της άρσης. Η πλάτη θα πρέπει να εφάπτεται με το πάτωμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Ροκανίσματα βουβωνικής χώρας

Πλάγια σανίδα

Πλάγια σανίδα

Κρεμαστές άρσεις γοφού

Κρεμαστές άρσεις γοφού


 

Tags: ,,

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο μηνιαίο newsletter του ensomati και λάβε προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά
για τους στόχους σου δωρεάν.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα