ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑΚΟΥΣ

Όλες οι ασκήσεις για ορθό και πλάγιους κοιλιακούς με εικονογράφιση και αναλυτική περιγραφή βήμα προς βήμα

Ανάποδα ροκανίσματα

Ανάποδα ροκανίσματα

Είδος άσκησης: Αναερόβια, καλλισθενική
Κύρια μυική ομάδα: Ορθός κοιλιακός
Εξοπλισμός: Βάρος του σώματος
Επίπεδο δυσκολίας: Μέτριο

  • Ξάπλωσε σε μια ευθεία και μαλακή επιφάνεια στο πάτωμα
  • Τοποθέτησε τις παλάμες σου στο πάτωμα με τα χέρια και σηκώστε τα πόδια σου στον αέρα
  • Οι μηροί θα πρέπει να είναι κάθετοι με το πάτωμα. Αυτή είναι η αρχική σου θέση
  • Κρατώντας κόντρα με τα χέρια εισέπνευσε και ανασήκωσε τους γοφούς και τη μέση από το πάτωμα
  • Μόλις νιώσεις ότι έχει γίνει πλήρη σύσπαση των κοιλιακών κάνε μια παύση για 1 δευτ. με τους γοφούς στον αέρα
  • Κατέβασε γοφούς και πόδια στην αρχική τους θέση εκπνέοντας ταυτόχρονα
  • Επανάλαβε

Τα γόνατα θα πρέπει να διατηρούν την αρχική τους γωνία καθ΄ όλη τη διάρκεια της άρσης. Η πλάτη θα πρέπει να εφάπτεται με το πάτωμα.


Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Έχουμε όλα τα εργαλεία για να χτίσεις το σώμα που θες

ΜΠΕΣ ΣΤΟ ENSOMATI FITPRO

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ


Άρσεις κορμού

Άρσεις κορμού

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών

Ξαπλωτή άρση-συσπείρωση ποδιών

Σανίδα

Σανίδα


Ασκήσεις με το βάρος του σώματος, Καλλισθενικές ασκήσεις, Ορθός κοιλιακός μυς

Θες να χτίσεις μυς;

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε!

Γράψε το email σου και θα σου δείξουμε τον τρόπο με 5 δωρεάν μαθήματα σωματικής διάπλασης. Όλη η γνώση του Ensomati για να χτίσεις το σώμα που θες!

Τι θα μάθεις σε αυτή την σειρά 5 μαθημάτων που θα σου σταλεί

Θες οδηγίες σχετικά με το πως να γυμναστείς σωστά; Δεν είσαι ο μόνος. Έπειτα από μεγάλη ζήτηση των αναγνωστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια σειρά μαθημάτων που θα σε οδηγήσουν στο σωστό δρόμο της μυικής ανάπτυξης.

Αυτή η σειρά 5 δωρεάν μαθημάτων θα σου μάθει:

  • Πως να χτίσεις μύες με την κατάλληλη μυική διέγερση
  • Πως να επιλέξεις το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής για σένα
  • Πως να εφαρμόσεις βασικές αρχές προπόνησης στο πρόγραμμά σου
  • Πως να υπολογίζεις τις θερμίδες που χρειάζεται να καταναλώνεις
  • Πως να δημιουργήσεις ένα πλάνο διατροφής που θα τροφοδοτεί τους μυς σου
  • Πως να επιλέξεις συμπληρώματα για την υποστήριξη των στόχων σου
  • Πως να παρακολουθείς την πρόοδο που κάνει το σώμα σου καθ'όλη τη διαδρομή

Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις; Απλά εισήγαγε το email σου στο παραπάνω πεδίο και το πρώτο μέρος του μαθήματος θα σταλεί αμέσως στο ηλεκτρονικό σου ταχυδρομείο!

Πάρε τη γυμναστική στα σοβαρά

Διάλεξε το πρόγραμμα που σου ταιριάζει και ξεκίνα τώρα

Όλα τα νέα μας στο email σου

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2020 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.