5 σούπερ γεύματα όγκου για ενέργεια και μυικότητα

Σας έχουμε 5 γεύματα όγκου που σας δίνουν τους απαραίτητους υδατάνθρακες για την ενέργεια στις προπονήσεις μαζί με επαρκείς πρωτεΐνες για να χτίσετε μύες
γεύματα όγκου

Ψάχνετε για ένα απλό και εύκολο γεύμα ιδέα για να βάλετε μυς; Έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Εδώ σας έχουμε 5 γεύματα όγκου που σας δίνουν τους απαραίτητους υδατάνθρακες για την ενέργεια στις προπονήσεις, μαζί με επαρκείς πρωτεΐνες για όλα τα αμινοξέα που χρειάζεστε για να χτίσετε μύες.

Μοσχάρισια μπριζόλα & πατάτες

Αυτό το απλό πιάτο είναι πολύ δημοφιλής για έναν πολύ καλό λόγο – δουλεύει! Η πρωτεΐνη παρέχεται με λίγο λίπος, εξασφαλίζοντας αργή πέψη για ώρες, και η απελευθέρωση της ενέργειας από το άμυλο της πατάτας γίνεται αργά και σταθερά. Αυτή είναι ένα «αργό» γεύμα, που θα πρέπει να καταναλώνετε εάν πρόκειται να εργαστείτε ή αν πρόκειται να είστε στο δρόμο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Φάτε και να χαλαρώσετε!

Κοτόπουλο & Ρύζι

Αυτό είναι ένα γεύμα με χαμηλότερα λιπαρά από το προηγούμενο και με ταχύτερη αφομοίωση που το καθιστά πρώτη επιλογή των bodybuilders, ιδίως εκείνων που υιοθετούν την προσέγγιση «1 γεύματα κάθε 3 ώρες» σαν ρολόι. Η πρωτεΐνη από το κοτόπουλο παρέχει αρκετά αμινοξέα που βοηθήθουν στην ανάρρωση των μυών, και το ρύζι είναι εξαιρετικό καύσιμο για ενέργεια. Χρησιμοποιήστε αρκετά μπαχαρικά και σάλτσες (χωρίς πολλές γλυκαντικές προσθήκες) για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον σας για αυτόν τον συνδυασμό, καθώς ένα άγευστο βραστό ρύζι με κοτόπουλο είναι ίσως το πιο βαρετό πράγμα που μπορείτε να φάτε!

Διάβασε επίσης: Γρήγορες και εύκολες ιδέες για υγιεινά γεύματα μυικού όγκου

Αυγά & βρώμη

Αν έχετε το χρόνο και την ενέργεια για να μαγειρέψετε το πρωινό σας, σημειώστε πως αν είστε σοβαροί με το bodybuilding, τίποτα δεν αντικαθιστά το συνδυασμό αυγών και βρώμης! Υπάρχει ένας καλός λόγος γιατί αυτό το γεύμα είναι τόσο δημοφιλές: Γρήγορη πέψη με όλα τα μακροθρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε για να «χτυπηθείτε» 1 ή 1,5 ώρες αργότερα στο γυμναστήριο! Προσθέστε μάζα και πυροδοτήστε με ενέργεια το σώμα σας που θα κρατήσει όλη την ημέρα.

Πρωτείνη ορού γάλακτος & βρώμη

Εάν ο χρόνος είναι λίγος όταν ξεκινά τη μέρα σας (και για πολλούς ανθρώπους, αυτή είναι η περίπτωση) μπορείτε επίσης να πετάξετε σε ένα σέικερ μισό φλιτζάνι βρώμη και 2 κουταλιές από την αγαπημένη σας πρωτεΐνη ορού γάλακτος. Θα σας πάρει ορισμένες μέρες για να συνηθίσετε την υφή και τη γεύση αλλά τα αποτελέσματα που θα δείτε θα μιλούν από μόνα τους!

Σουβλάκια!

Ανήκουν στα γεύματα όγκου; Πρωτεΐνη έχουν; Ναι. Ε, ωραία. Αν δεν έχετε καθόλου χρόνο, μια βόλτα στο σουβλατζίδικο της γειτονιάς θα σας δώσει αυτό που θέλετε: Άμεση και γευστική πρωτεΐνη! Αγοράστε 2 ή 3 σουβλάκια με 1 πίτα και πείτε όχι στις τηγανιτές πατάτες. Ναι, είναι δύσκολο να τις αρνηθείτε, αλλά αφού θα κάνετε την παρασπονδία, τουλάχιστον αντέξτε τον πειρασμό. Σημειώστε επίσης, ότι τα σουβλάκια περιέχουν πολύ αλάτι γι’ αυτό πιείτε άφθονο νερό για να διασφαλιστεί η σωστή πέψη και η αποβολή του περιττού νατρίου από το σώμα.


ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ

EnSomati Fitpro

Η προπόνησή σου στο επόμενο επίπεδο

Κατέβασε προγράμματα γυμναστικής σχεδιασμένα για τους δικούς σου στόχους. Γυμνάσου με πρόγραμμα. Γυμνάσου σωστά.


μάθε πως να χάσεις βάρος

Μάθε πως να χάσεις βάρος

Σωστά και εύκολα

μάθε πως να χάσεις βάρος

Μάθε πως να χάσεις βάρος

Σωστά και εύκολα


ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ


EnSomati Mealpro
EnSomati Mealpro

Προγράμματα διατροφής για απώλεια βάρους ή χτίσιμο μυικής μάζας, ειδικά σχεδιασμένα για αθλητική απόδοση, υγεία και ευεξία.

Κάνε το επόμενο βήμα στη γυμναστική σου

Ξεκίνα να γυμνάζεσαι σωστά με ένα πρόγραμμα ειδικά για σένα

Όλα τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να χτίσεις το σώμα που θες

Χτίσε μύες. Χάσε βάρος.

Εγγράψου στο εβδομαδιαίο newsletter του EnSomati και λάβε δωρεάν προγράμματα και συμβουλές προπόνησης ειδικά για τους στόχους σου.



Copyright © 2012-2021 EnSomati - Όλα τα νομικά δικαιώματα κατοχυρωμένα. Οι εικονογραφήσεις σε αυτό το site αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της EnSomati. Συμβουλευτείτε πάντα τον προσωπικό σας ιατρό πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα γυμναστικής ή διατροφής. Το περιεχόμενο σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζεται αποκλειστικά για ενημερωτικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς και δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως ιατρική συμβουλή ή ως αντικατάσταση ενός εξειδικευμένου επαγγελματία υγείας.