ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Συμβουλές και άρθρα διατροφικής γνώσης, αθλητικής διατροφής, συνταγών και συμπληρωμάτων

γεύματα όγκου

Γρήγορες και εύκολες ιδέες για υγιεινά γεύματα όγκου

Ήρθε η ώρα να φάτε. Και θέλετε να φτιάξετε σώμα, ενώ ταυτόχρονα να διατηρήσετε μια υγιεινή διατροφή. Δύσκολο επίτευγμα, αλλά όχι ακατόρθωτο. Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι θέληση. Ας εξετάσουμε λοιπόν, κάθε γεύμα για να σας δώσουμε μερικές ιδέες ως προς το πως μπορείτε να τροφοδοτήσετε τους μυς σας και να κάψετε το λίπος ταυτόχρονα με τον πιο υγιεινό τρόπο.

Πρωινό

Εδώ τα αυγά και η βρώμη βασιλεύουν στο bodybuilding στερέωμα για ένα πολύ σημαντικό λόγο: Έχουν αποτέλεσμα. Τι γίνεται όμως όταν βιάζεστε να πάτε στη δουλειά ή να προλάβετε το λεωφορείο; Σίγουρα δεν μπορείτε να περιμένετε μισή ώρα μέχρι να βράσει το νερό και να σφίξουν τα αυγά, ενώ ταυτόχρονα θα ζεσταίνεται το γάλα. Μια γρήγορη λύση είναι η εξής: Με το που θα ξυπνήσετε βάλτε ένα αντικολλητικό τηγάνι (αν έχει καπάκι ακόμα καλύτερα) σε μια δυνατή φωτιά. Μέχρι να ντυθείτε, να πληθείτε και να κοιταχτείτε στον καθρέπτη, αυτό θα έχει ανάψει για τα καλά. Πετάξτε 3 ή όσα περισσότερα αυγά θέλετε μέσα, με όσους κρόκους προτιμάτε και σκεπάστε με το καπάκι, σβήνοντας το μάτι (σημείωση: Δεν αναφέραμε πουθενά βούτυρο – αφήστε το κάτω!) Έχετε τώρα 5 λεπτά. Αρκετά για να βάλετε λίγο γάλα σε ένα μπολ και να το βομβαρδίσετε για 1 λεπτό στο φούρνο μικροκυμάτων (σημείωση: Δεν θέλετε να κάψει, απλά να ζεσταθεί). Ρίξτε περίπου 3/4 του φλιτζανιού βρώμη και βάλτε τα παπούτσια σας. Βγάλτε το κινητό από το φορτιστή και ξεκινήστε να τρώτε τη βρώμη. Στα μέσα, σταματήστε και βγάλτε τα αυγά από το μάτι. Τοποθετήστε τα σε ένα πιάτο να κρυώσουν (σημείωση: θέλουν περίπου 2 λεπτά). Μόλις τελειώσετε με τη βρώμη, κατεβάστε τα αυγά, πάρτε τσάντα, πορτοφόλι, κινητό, κλειδιά και φύγατε!

Μεσημεριανό

Τα σάντουιτς και οι μικρές μερίδες φαγητού είναι πάντα δημοφιλείς επιλογές μεσημεριανών γευμάτων για τους αθλητές. Αν πρόκειται να πάτε γυμναστήριο το απόγευμα, προτιμότερο θα ήταν να φορτώσετε λίγο σε υδατάνθρακες ώστε να σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε για την προπόνηση, αλλά καλό θα ήταν επίσης να αποφύγετε τα πολλά (ζωικά) λιπαρά καθώς θα σας κάνουν να νιώθετε βαριοί και υποτονικοί. Το ιδανικότερο θα ήταν να προετοιμάζατε από την προηγούμενη ημέρα ένα ικανοποιητικό κομμάτι από φιλέτο κοτόπουλο με λίγο ρύζι ή βραστή πατάτα σε ένα γυάλινο τάπερ (αποφύγετε το πλαστικό με κάθε κόστος – οι συνάδελφοί σας στη δουλειά θα σας ευγνωμονούν που μας ακούσατε!) και να το έχετε έτοιμο στο ψυγείο ώστε να το πάρετε στη δουλειά. Θυμηθείτε: Τρώμε 1 με 1,5 ώρα πριν το γυμναστήριο. Περισσότερο και θα πάτε νηστικοί και κουρασμένοι, λιγότερο και θα σας βγει το μεσημεριανό από τη μύτη!

Δείπνο

Ρίξτε μερικές μπριζόλες στο γκριλ και συνδυάστε τες μαζί με μια πλούσια χωριάτικη ή με μια πατατοσαλάτα, φουλ στο κρεμμυδάκι και είστε σε σωστό δρόμο για να κάνετε το σώμα που ονειρεύεστε! Τα ζυμαρικά είναι μια ασφαλής και γρήγορη επιλογή, αλλά εσείς θέλετε να χάσετε και λίπος ταυτόχρονα, οπότε αποφύγετέ τα το βράδυ. Μπορεί να σας ξενίσει στην αρχή, αλλά είναι για το καλό! Κρατήστε το συνολικό ποσό των υδατανθράκων στο ελάχιστο. Θυμηθείτε ότι οι υδατάνθρακες που τρώτε στο δείπνο, πάνε απευθείας στο “σωσίβιο”, ενώ οι υδατάνθρακες που καταναλώνετε στο μεσημεριανό πάνε στην προπόνηση!

Πρωτεϊνικά γεύματα

Τα ροφήματα πρωτεΐνης μπορούν να χρησιμοποιηθούν οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ώστε να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού σε πολύτιμα αμινοξέα. Φυσικά, η ιδανικότερη στιγμή για να καταναλώσετε την πρωτεΐνη σας δεν είναι παρά αμέσως μετά τη γυμναστική, αλλά καλό θα ήταν αν μπορούσατε να ρίξετε μια-δυο κουταλιές σε ένα σέικερ για να το έχετε έτοιμο στη δουλειά. Οι πρωτεΐνες ορού γάλακτος (whey) είναι καλύτερες για νωρίτερα μέσα στην ημέρα και για μετά την προπόνησης λόγω της γρήγορης αφομοίωσης από τον οργανισμό, ενώ οι πρωτεΐνες καζεΐνης (casein) είναι ιδανικότερες για το τελευταίο σας γεύμα πριν κοιμηθείτε.

Μη ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας, ώστε να μην αφυδατώνεται ο οργανισμός σας και το πεπτικό σύστημα και θυμηθείτε ότι η διατροφή είναι μόνο ο μισός αγώνας (ή το ένα τρίτο για να το πούμε καλύτερα). Ο συνδυασμός δυνατής προπόνησης, καλού ύπνου και υγιεινής διατροφής είναι αυτός που φέρνει τα πιο γρήγορα και θεαματικά αποτελέσματα στο σώματα σας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Μεγάλο αφιέρωμα: Μάθετε τα πάντα για τη δίαιτα Dukan

Μεγάλο αφιέρωμα: Μάθετε τα πάντα για τη δίαιτα Dukan

5 σούπερ γεύματα όγκου για ενέργεια και μυικότητα

5 σούπερ γεύματα όγκου για ενέργεια και μυικότητα

Οι 10 βασικές αρχές μιας σωστής δίαιτας για απώλεια λίπους

Οι 10 βασικές αρχές μιας σωστής δίαιτας για απώλεια λίπους


 

Tags:

Θέλουμε να σε γνωρίσουμε καλύτερα

Απάντησε σε 7 σύντομες ερωτήσεις που θα μας βοηθήσουν
να σε γνωρίσουμε καλύτερα και να δημιουργήσουμε ένα
ενδιαφέρον και χρήσιμο περιεχόμενο για σένα.


Copyright © 2012-2017 EnSomati - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα